Costa Adeje

Reviews over Costa Adeje

Zie hierboven

T. Akkermban,
    18-2-2019

Het is voor ons een fantastischbme vakantie. Voor herhaling vatbaar.

Het verblijf is uitstekend. Bestemd voor een invalide.

Geen commentaar verder

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

Ongezellig hotel te groot

P.de Boer,
    17-2-2019

Hotel personeel super vriendelijk, Animatieteam top. Eten geweldig, de lunch is elke dag hetzelfde. kamers prima , schoonmaak prima. Het hotel is groot ongezellige lobby, ongezellig barretje bij het zwembad er is in de avond geen sfeer in te krijgen. persoonlijk vind ik las dalias veel gezelliger.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fantastisch , top locatie

Ina Warntjes,
    15-2-2019

We , echtpaar met dochter en haar partner en kleindochter van bijna 2 hebben een fantastische week in dit hotel doorgebracht . Overheerlijk eten, iedere dag weer( we hadden all Inc )

Prachtig uitzicht , mooi appartement met groot balkon , lekker warm zwembad

Strand voor de deur. Veel levendigheid in de buurt. Wel wat muziek s avonds te horen vanuit naastgelegen bar’s, maar absoluut niet storend en het werd later op de avond ook rustig. Beslist top locatie met zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
    Guest Experience, Hotel manager, 21-2-2019

Geachte Ina Barnes,

wij willen u bedanken voor de tijd die u heeft vrij gemaakt om een reactie te plaatsen over uw beleving tijdens uw verblijf bij ons.

Wij zijn heel blij dat wij aan uw wensen en verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij waarderen ook het feit dat u het buffet heeft benoemd in uw reactie en de prachtige uitzicht even als de locatie. Ook was het fijn om te horen dat u heeft genoten van de temperatuur van het zwembad.

Wij zouden het heel fijn vinden om u weer terug te zien in onze hotel, indien u nog een keer terug komt neem voortijdig contact met ons op, want wij zouden het heel fijn vinden u goed te verwelkomen.

Met vriendlijke groeten,

Patricia Feijoö

Guest Experience

Fijn vakantieadres!

Marijke,
    15-2-2019

Super vriendelijk personeel! Mooie ruime kamers met balkon. Kamers zijn schoon en worden ook elke dag schoongemaakt. Ruime keuze uit het ontbijt, lunch en diner. Voor ieder wat wils om er een geweldige vakantie van te maken!

Gereisd met partner in augustus 2018

Formidabel.

Wim van Kerkwijk,
    15-2-2019

Prettig hotel met uitstekend eten.voor elk wat wils.

Personeel in restaurant en bars uiterst vriendelijk met doel op je vakantie het naar je zin te hebben

Kamers worden prima schoongemaakt.

Komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijneckermann.nl
    Hotel Best Jacaranda, Director, 19-2-2019

Beste Wim

Hartelijk dank voor het kiezen van ons Best Jacaranda hotel voor uw verblijf op Tenerife en voor het delen van uw motiverende feedback. Wij zijn zeer tevreden dat u van een aangename vakantie bij ons heeft genoten en wij danken u voor de vriendelijke woorden over het eten en de kamers. Uw complimenten aan ons personeel en uw constructieve opmerkingen delen wij ook heel graag met onze teams.

Wij hopen u opnieuw voor een andere mooie vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Het management