hotels in Corvara

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Corvara

Reviews over Corvara

• 7Toma28-02-2019

Geweldig.

Van te voren boeken, weinig vrije keuzes in het skiseisoen

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Après ski
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Fam. Vd Mark28-02-2019

Goede uitvalsbasis

Afgelopen januari hebben we een weekje doorgebracht in Corvara. Dit dorp is onderdeel van Alta Badia, een skigebied met 130 km pistes. Zeer geschikt voor beginnende skiërs. In Alta Badia vind je ook heel veel goede restaurants op de pistes. Ervaren skiërs zijn in Alta Badia waarschijnlijk snel uitgekeken, maar Corvara is een goede uitvalsbasis om tochten te skiën in de Dolomieten. Binnen no-time sta je in Val Gardena of Arabba waar genoeg uitdagende pistes zijn. Het centrum van Corvara stelt niet zo veel voor. Veel hotels en pensions, wat winkels en retaurants. Niet echt sfeervol. Voor apres ski moet je in leMurin zijn. We zijn er niet geweest, wij hielden het bij een afsluitend glaasje bij de Negerhütte. Ik heb wel het idee dat het qua prijsniveau wat hoger ligt dan de andere dorpen in het gebied.

Kortom, voor een weekje wintersport een prima plek om te verblijven.

• 6Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 6Après ski
    • 8Zorg voor natuur

• 9Jill22-02-2019

Wanneer gaan we weer?

Super centraal gelegen! Je kunt vanaf hier allerlei mooie ski tochten maken! Zelfs zonder echte sneeuw zorgen ze in de Dolomieten voor geweldige pistes!

• 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 7Skigebied beginners
    • 8Après ski
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2017

• 9Roy Schouwenaars21-02-2019

Aanraden voor alle leeftijden en ski-niveau’s

Echt een hele mooie locatie waarbij de skifaciliteiten voor elk niveau perfect zijn. Er zijn zoveel verschillende soorten pistes, dat iedereen zich hier kan vermaken. Het mooie van zuid Tirol is dat je het kneuterige hebt van het Tirolse maar het lekkere eten hebt van de Italianen. Mijn vriendin komt hier al 23 jaar en ik denk dat ik mij hier de komende 23 jaar ook nog ga vermaken. Mocht je niet zo’n fan zijn van om elke dag te gaan skiën? Geen probleem, de omgeving leent zich perfect voor wandelaars. Er zijn genoeg eettentjes die te voet te bereiken zijn. En voor de jongeren, er is een club genaamd Murin, hier is het elke avond feest, met soms speciale thema avonden. Kortom, DE ideale plek om met het hele gezin naar toe te gaan waarbij niemand tekort wordt gedaan.

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Après ski

• 8Sybrina20-02-2019

Geweldig

Geweldige plaats Corvara. Ik kom hier zelf al sinds kind. Prachtig skigebied voor beginnende skiërs maar ook voor mensen die op zoek zijn naar uitdagende routes. Je hoeft nooit dezelfde pistes te zien, omdat het gebied ontzettend groot is. Sella Ronda is natuurlijk een aanrader. Het eten is heerlijk. Combinatie van Italiaans en Tirol, wat wil je nou nog meer. Als je echt voor de apré-ski komt zou ik niet voor Corvara kiezen. L’Murin is wel een aanrader om wat avondjes heen te gaan, maar verder is er niet zo veel. Het dorpje heeft een aantal leuke winkeltjes en restaurantjes. Zeker een keer een bezoekje brengen aan pizzeria Fornella! Al met al een heerlijke plaats voor een prachtige wintersport.

• 7Après ski

• 9Jo van Os18-02-2019

Geweldige omgeving, prachtig skigebied, heerlijk eten, aardige mensen, kortom Fantastisch

• 9Sfeer in stad
    • 9Après ski
    • 7Zorg voor natuur

• 9Anonieme Skiër15-02-2019

Dit gebied moet je zelf ervaren, proeven & beskiën

Italië, je denkt het is lange rit.. maar hey, het is maar 2u langer doorrijden vanaf Innsbruck! Dus met het vliegtuig op wintersport is ook zeker een aanrader! Dit was onze tweede keer Dolomieten, Corvara in Badia om precies te zijn! Dit dorp biedt veel mogelijkheden, gezellige apres ski, aantal lekkere restaurants en ook een heerlijke wijnbar midden in het dorp! Vanuit je hotel (Hotel Marmolada, waar wij zaten, een absolute topper) zit je binnen 3 minuten in de skilift om de Sella Ronda te skien of de Marmolada te bekijken vanuit een Helikopter! Dit gebied bied zo veel mogelijkheden, je kan dagtoers maken en skiet bijna nooit dezelfde piste! Oh en dan heb ik het nog niet eens over het eten gehad,wat je kan eten tijdens de lunch op de berg bijvoorbeeld.. de lekkerste pasta’s, beste wijnen toveren die Italianen op je tafel! Een absolute aanrader voor iedereen, zelfs voor de vergevorderde of beginnende skiër biedt dit gebied alles!

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Après ski
    • 10Zorg voor natuur

• 7M.Brunott22-03-2017

Goede ligging om te skien in prachtige natuur

Dorp zelf wat verspreid en niet heel gezellig

• 5Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 5Sfeer in stad
    • 6Après ski

Gereisd met partner in maart 2017

• 7Sandra22-03-2017

Gezellig dorp met een leuk centrum!

Er waren niet veel duidelijk zichtbare restaurants, daar moest je even naar zoeken. Het is gezellig met winkeltjes etc. Diverse pistes/liften om je in de buurt te vermaken of verder weg te trekken.

• 7Sfeer in stad
    • 4Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden
    • 3Après ski
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Marco20-08-2016

Posto bellissimo

Location bellissima a 1600 metri. Clima fresco. Rispetto ad altre località di montagna offre un centro storico nel quale passeggiare piacevolmente o nel quale fare shopping. Punto di partenza centrale per innumerevoli escursioni a piedi o in bicicletta.

• 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad