Concarneau

Reviews over Concarneau

Fantastisch hotel

Norbert,
    29-12-2017

Hotel even buiten Concarneau, door een doorgaande weg gescheiden van het strand. Grote parkeerplaats aan de achterkant van het hotel. Vrij kleine kamer, ook aan de achterkant. Budgettair ging de kamer aan de zeekant niet, maar was toch zakelijk onderweg. Diner 's avonds uitstekend. Ontbijt was standaard. Bij ev trip naar Bretagne zal ik zeker proberen hier nog een keer te overnachten.

Gereisd alleenreizend in september 2017

Prijzige drankjes (zowel water als wijn; bv

Luc,
    28-8-2007

Prijzige drankjes (zowel water als wijn; bv. 3,50 euro voor een spuitwater) bij de maaltijden. Lawaaierig overdekt zwembad. De strandjes in de nabije omgeving zijn maar povertjes en rommelig. Achteraan het hotel wel een ruime parking. Drukke omgeving, veel doorgaand verkeer, het stadscentrum is op driekwart uur stappen.

Gereisd met partner in augustus 2007

Aan zee weg

Abel.,
    10-8-2006

Aan zee weg. Met Balkon en 'Vue Mer' Prima ontbijt. Ruime kamer en zeer schoon. Ook nog mooi zwembad. 20 min lopen van centrum Concarneau.

Gereisd met partner in juni 2006