hotels in Coffs Harbour

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Coffs Harbour

Reviews over Coffs Harbour

• 7Grietje29-11-2011

We zijn weer terug in de nederlandse kolonie

Twee jaar terug verbleven we in het Arosa hotel. Deze was echter in andere handen en de prijs was aanmerkelijk hoger geworden. Toen naar de buren. Voor twee nachten kregen we twee cabins tegen een schappelijke prijs. Achter de cabins hadden we een stukje privacy, waar de kinderen konden spelen. We hadden het zicht op de Windmill en het pannekoekenhuis, zich op de kleine nederlandse kolonie. Coffs Harbour is een plaats waar we al diverse malen zijn gestopt. Een goed winkelcentrum, mooie stranden en natuurlijk ook de Big Banana. Coffs harbouw heeft een mild climaat.

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

september 1998

• 7Inge Kiewiet12-05-2011

mooie omgeving.

Wij hebben hier 1,5 week verbleven bij kennissen. Tijdens onze reis langs de oostkust. Vanuit hier diverse plekken bezocht. De walvissen toer in de haven van Coffs Harbour is een aanrader. Prachtig!

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Grietje24-11-2010

We blijven er terug komen

We verbleven twee nachten in Glen Villa Resort, Pacific Hwy, 2km zuiden van postkantoor. Kunnen het niet meer terug vinden op het web. We hadden een cabin aan de achterkant, er was een strokkje gras voor de kinderen om te spelen. Lekker rustig en we hadden uitzicht op de windmill. Park "big banana" is de moeite waard om te bekijken. Redelijk winkelcentrum. Mooi strand. Altijd mooi weer in Coffs Harbour

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

september 1998

• 7Angelique29-05-2009

Mooie stranden

Leuk kustplaatsje,vriendelijke uitstraling en een leuke winkelstraat.Hier hebben wij in de haven een walvis-excursie geboekt.Dat was één van mijn mooiste ervaringen ooit!PRACHTIG!!

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met partner in september 2005

• 7Jeroen29-01-2007

Niet het mooiste plaatsje aan de oostkust. Vanuit Coffs Harbour hebben we de waterfall way gereden (het binnenland in). Dit is een erg mooie route, die ik iedereen kan aanbevelen. Verder kun je Coffs wel overslaan.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in november 2006

• 8Natascha03-07-2006

Prima om te surfen, en zoals in heel Australie ontzettend vriendelijke mensen.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2006

• 4Heleen26-03-2006

Ik vond dit een plaats van niks. Helemaal niet knus ofzo. Wel leuk is een rafttour over de Nymboida River met Liquid Assets. Je rijd dan ook door het plaatsje Na Na Glenn. Hier woont de acteur: Russel Crowe...

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd in maart 2006

• 8J.V.09-09-2004

Mooie badplaats , mooie stranden, friendly people .goede plaats om te surfen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Stranden