hotels Cochem

We hebben een aantal aanbieders voor Cochem voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Cochem

Dagen regen1210121012111010991212

Reviews over Cochem

• 9Kenney25-02-2020

Heerlijk onstspannen

Min punten heb ik niet. Hele leuke omgeving,veel te doen voor jong en oud en ook voor motorrijders erg leuk. Hier zal je jezelf niet snel vervelen. Sinds 2008 keren wij weer voor een paar dagen hier terug,ook op doorreis naar een andere bestemming of terugreis naar huis als tussenstop paar dagen logeren en dan zu haus.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Ineke en Guus20-11-2019

Volgend jaar zeker weer!!!

Een duits touristen stadje, waar je veel nederlanders tegenkomt. Ondanks dat heeft het stadje zijn duitse karakter en gemüdlichkeit niet verloren. Het is alleen jammer dat er veel restaurants al om 18.00 uur dichtgaan

• 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2019

• 7R.kok20-07-2019

Mooi plaatsje

We zaten in hotel kessler Meyer Mooi hotel hond was welkom was ook een wellness aanwezig Alleen in het hoofdgebouw was een lift aanwezig iets om wel rekening mee te houden Hotel lag ook aan een steile weg voor minder valide mensen wel moeilijk toegankelijk Cochem is een leuk en mooi plaatsje Iets om toch weer een keer terug te komen

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Fam. Roke23-06-2019

Verrassend veelzijdig, meer dan geweldig!

In Cochem komt alles samen: de gezelligheid van een eeuwenoud, maar nog steeds levendig stadje, de overweldigende natuur rondom, de cultuur van een prachtig oude wijnstreek, de fietspaden langs de Moezel, de wandelroutes met adembenemende uitzichten en tot slot geweldige accommodaties om te verblijven. Wij sliepen bij Haus Erholung. Een accommodatie net buiten de drukte van het stadje. Het bestaat uit 2 dicht bij elkaar liggende oude maar goed verzorgde gebouwen. Het achterste heeft kamers om in te slapen, dus heerlijke rustig gelegen én met een eigen zwembad! Het voorste staat langs de Moezel om te ontbijten. Ook weer ideaal want wat is er mooier dan te ontbijten met zo'n geweldig uitzicht?! Kortom al die 10-en die we geven lijken overdreven, maar is het niet. Het is van harte gemeend!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Jennifer g21-06-2019

Fantastische

Prachtig plaatsje waar je niet op uitgekeken Raakt ! Er is van alles te beleven ! Wij gaan hier zeker weer naar tod

• 7Uitgaanslevenn

augustus 2018

• 9Thea verschoor20-06-2019

Prachtige bergen en natuur

Aan de moezel moet je geweest zijn, wat mooi al die natuur. Cochem is een stadje in de buurt.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Marionkvdb19-06-2019

Fantastisch!!

Het is een echt toeristisch stadje, waar veel te zien en te beleven valt! Lekker eten, leuke terrasjes! Zeker aan te raden is een broodje beenham (warm) van het loket bij de slager, mmm! De natuur is er prachtig en eventueel kun je met de Moezel boot mee voor een mooie tocht over de Moezel! Wij komen er graag!

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Jolanda Hendriks19-06-2019

Een schitterend weekend om nooit te vergeten..

Samen met een vriendin naar het wijnfeest geweest.Leuk verblijf,vriendelijk personeel.Prachtig stadje aan de Moesel.Leuke bezienswaardigheden en als topper de vuurwerkshow in de avond over het water ,de burcht en de wijnbergen.Echt fantastisch om te zien.Zou er zo weer naar toe gaan.Een echte aanrader....

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Renate18-06-2019

Adembenemend

Gezellig en mooie plaats, leuke restaurants / café ''s / terrassen, mooie boottochten en vergeet vooral niet om het schloss te bezoeken. Deze plaats, en de omgeving, wil je vaker bezoeken!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Marga schonewille17-06-2019

Fantastisch deze zomer gaan we weer die kant op

Schitterende plaats. We kwamen midden in de wijnfeesten.wat je niet mag missen is de grootste hangbrug van Europa. Is niet ver van Cochem

• 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad