hotels in Coba

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Coba

Reviews over Coba

• 9mariska12-04-2012

mooi groot maya complex

Zijn hier op eigen gelegenheid heengegaan vanuit Playa del Carmen met de bus (ado). Bus stopt op ongeveer een km van de entree maar zelfs bij de busstop staan taxi's klaar. Ophaalpunt is voor het parkeerterrein. Ga vroeg dan is het er nog rustig, alles was nog iets mistig toen we aankwamen wat echt magisch was. Tegen de middag komen de bussen vol, wij konden overal rustig kijken en foto's maken zonder dat er 100 man bij op staat. Fietsen gehuurd en zo rondgefietst, alles ligt ver uit elkaar . Je kunt ook een gids en vervoer regelen. Aan de parkeerplaats ligt een restaurant waar je prima kunt eten. Prachtige locatie, zeker een bezoek waard !

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in december 2011

• 8MarcenMo29-01-2010

Coba: leuk, cultureel, flora en fauna

Bij het plaatsje Coba is er ontzettend veel te zien en te doen. Er is de mogelijkheid om de maya overblijfselen te bezoeken, vlakbij de tempel zit een restaurant waar je goed kan eten, er is de mogelijkheid om krokodillen te voeren, in cenotes te zwemmen en te bewonderen en er zit zelfs een klein mayadorp die te bezoeken is. Oftewel Coba is een bezoek waard! Wij hebben met vrienden een klein busje gehuurd met taxichauffeur en zijn zo langs een aantal plekken geweest in Coba. Echt een must is het beklimmen van de mayatempel, waardoor je een prachtig uitzicht krijgt over Coba en de ruines. Hiervoor geld, zorg dat je vroeg op pad bent, want dan is de tempel toeristenvrij! Ook hebben wij een verkoelende duik genomen in één van de cenotes. Een cenote is een plek waar een zoetwaterrivier als een poel bij elkaar komt in een grot. Coba heeft schitterende cenotes! Tussen alle activiteiten door hebben we ook de krokodil nog gevoerd. Coba: leuk, cultureel, flora en fauna en goed eten!

• 9Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 10Carla14-04-2009

Muito bom.

Já visitei alguns destinos, da América Central e do sul, mas nenhum se iguala ao México.É um todo maravilhoso. Aconselho

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad

februari 2007

• 8Mascha en Serge19-02-2008

wat een mooi in de jungle gelegen complex. Wij waren op rondreis, maar Coba is vanuit de toeristische centra Cancun en Playa del Carmen ook goed te doen met een excursie. Zeker niet overslaan, daar krijg je spijt van ! Als je zelf reist vergeet dan niet op weg naar Tulum de Gran Cenote te bezoeken. Ligt aan de hoofdweg en heerlijk snorkelen. (zie foto).

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur