Clonakilty

hotels in Clonakilty

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Clonakilty

Reviews over Clonakilty

• 7Rico S10-06-2014

Leuke plaats aan de Wild Atlantic Way

Leuke plek met karakteristieke winkelstraat met veel eetgelegenheden. Heeft een regionale functie.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 7Debby 16-04-2012

Leuk plaatsje als uitvalbasis!

Er zitten een paar gezellig restaurantjes/pubs en aan de rand een grote supermarkt dus een goede uitvalbasis.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad

oktober 2011

• 6a kent03-11-2011

great place

Clonakilty is beautiful part of Cork - great restaurants and pubs.

oktober 2011

• 9Ed en Lenny05-08-2008

gezellig

Leuk en mooi stadje waar het gezellig druk is. Gezellige pubs vooral de An Teach Beag en lekker eten bij Phoenix bar en bistro. Vanuit Clonakilty is het gemakkelijk en fijn om dagtochten te maken. Het is een echte aanrader.

• 9Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9peter23-08-2007

Gezellig en sfeervol stadje aan de zuidkust van Ierland. Ook wij kunnen een bezoekje aan pub The Barras aanbevelen, zeker wanneer er live muziek is. Stadje heeft goed chinees restaurant in het centrum.

Gereisd met vrienden in juli 2004

• 10Marisca & Arjan30-12-2006

Echt een heel mooi stadje! We hebben het hier uitstekend naar ons zin gehad en raden dit iedereen aan. Veel te doen in de omgeving. Een auto is dan wel echt noodzakelijk. Een tip; ga gewoon het land eens in met de auto. Je komt zoveel mooie dingen en vriendelijke mensen tegen! De Drombeg Stonecircel was ook echt heel erg mooi!

• 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd in december 2006

• 8Heike Gebert - Watermann16-03-2005

We hebben er heerlijke 14 dagen doorgebracht, heeeeeel veel pub's met een riant aanbod aan optredens. Mooi strand in de buurt, maar alleen met de auto te bereiken vandaar een 8, hetzelfde geldt voor de omgeving, erg mooi maar je hebt een auto (of fiets)nodig. Gunstig is het riante aanbod aan overnachtingsmogelijkheden in het stadje zelf.De pub's met veel live optredens zijn dus te voet te bereiken en dat is altijd een groot voordeel. Tip: haal bij de VVV het wekelijkse programma waarin o.a. alle optredens vermeld staan. Voor de gene die de Barra's bezoeken (een must!!!)de live muziek is in het achterste gedeelte van het gebouw en vanuit de pub te bereiken. In de pub zelf hoor je helemaal niets van de muziek dus gelijk door naar achteren! Veel plezier, Heike

• 10Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd in maart 2005

• 9didi05-07-2004

geweldig sfeervol stadje. we gaan er elk jaar twee naar toe

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd in juli 2004