hotels in Clearwater

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Clearwater

Reviews over Clearwater

• 8jan09-05-2010

prachtige badplaats

Clearwater is een prachtige badplaats aan de westkust van florida Clearwater is min of meer een eiland dat verbonden is met het vasteland van florida met enkele bruggen. Het strandzand is hier spierwit en er zijn veel hotels en restaurantjes

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in februari 2005

• 8MarcenMo20-01-2010

Leuk plaatsje met een prachtig strand!

Gewoon even een stop maken om het plaatsje en the beach te zien. Nog nooit zo'n wit zandstrand gezien, het deed gewoon pijn aan de ogen. Het leek wel sneeuw, zo wit als het was. Het is zelfs witter dan de Caribische stranden, waar we zijn geweest. Alleen jammer dat de zee niet net zo blauw is.... De hotels hebben privéstranden, maar daarin hebben wij ons niet laten beletten! Daarna lekker gegeten in het plaatsje. Wij vonden het dan ook: een leuk plaatsje met een prachtig zandstrand!

• 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2009

• 8erol en kimm23-08-2009

mooie stranden en erg toeristisch

wij vonden het veel te druk en toeristisch. Nauwelijks plek om de auto te parkeren bij het strand (en overal betalen). Wel echt mooi wit zand hier. Wij zijn verder gereden naar Indian rocks beach, hier gratis parkeren en lekker rustig.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8D.Winnen29-07-2008

goede uitvalsbasis voor de omgeving

verblijf in Comfort Suites Clearwater Bay: redelijk tot goed hotel met ontbijt, geen restaurant. auto noodzakelijk. alle faciliteiten aanwezig.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2008

• 8D.Winnen28-07-2008

vakantie in florida

We verbleven in Comfort Suites Clearwater Bay, een goed hotel dat kan dienen als uitvalsbasis om de omgeving te bekijken/beleven.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2008