hotels in Clausthal-Zellerfeld

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Clausthal-Zellerfeld

Reviews over Clausthal-Zellerfeld

• 1ansdetmers22-09-2015

niemals wieder dahin

Als u op deze camping aankomt moet men niet verbaasd zijn als men na enige dagen een andere plek moet zoeken. Is iemand anders ook overkomen. Hier onze ervaring: op maandag aangekomen. konden zelf een plaats zoeken en gaan staan mits er geen pylon stond, want dan was de plaats gereserveerd. 3 plaatsen naast elkaar, waarvan 1 met een pylon. Moesten op dinsdag onverwacht naar huis en zijn op woensdag teruggekomen. Bij terugkeer stond achter onze caravan opeens een pylon en op de andere lege plaats ook. Op vrijdagmorgen kwam er iemand van de camping die ons vertelde dat we op een plaats waren gaan staan welke gereserveerd was, we werden gewoon als leugenaar aangemerkt. De plaats was gereserveerd en we moesten maar een andere plaats zoeken. Gezegd dat het hun fout was, maar men bleef onverbiddelijk wij moesten van de plaats af. Op zo'n camping komen wij dus beslist niet meer terug en zullen hem aan niemand aanraden. We hebben dus geen andere plek gezocht maar een andere camping gegaan.

• 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd in januari 2015

• 7Yole Missoorten26-07-2015

Mooie mix van natuur en cultuur

Ideale bestemming voor wie van natuur houdt. Vele wandelmogelijkheden maar ook mogelijkheid tot bezoek van musea en kerken.

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

juli 2015

• 4M. ten Tije24-03-2014

Voor ons hoeft dit nooit meer.

Het gebied heeft een hele eigen en mooie karakteristieke bouw, maar de meeste zijn slecht onderhouden. Vergane glorie.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2014

• 7Arjan28-07-2013

Very nice area

Nice mauntain area, lots of stuff to do: roddelbahnen, ski-lifts, lakes, steamtrains, etc.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd in juli 2013

• 7D.wessel19-06-2013

Unistadt mit schöner Natur und Landschaft

An Alles ist irgendwie gedacht. Netter Oberharzer Charme. Nette ruhige Menschen. Erholung in der Natur steht sicher im Vordergrund.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Kim Pihl31-03-2013

bjegbyen Clausthal-Zellerfeld

Fine indkøbsforhold i byen og flere restauranter. Vi prøvede Ratskeller. Tysk/Kroatisk mad til rimelige priser. Dog skal man ikke gå der, hvis man ønsker god vin - det har de bare ikke, men dejligt øl det har de. En rigtig gpd ting for campister er, at det lige ved siden af Shell, er muligt at få genopfyldt sin gasflaske for 18 eur for 10 kg.

maart 2013

• 4J. Vredevoogd23-08-2012

centraal gelegen , weinig gezelligheid

Clausthal stelt weinig meer voor. Het is een oud mijnwerkersdorp en dat is goed te zien, veel rijtjeshuizen en weinig oude gezelligheid. Ligt wel erg centraal en goede keus in supermarkten. Voor lekker eten en tourisme hoef je er echter niet te zijn. Je bent snel op diverse mooie plaatsen, zoals Wildemann, Hahnenklee, Altenau en Goslar. Plaatsen waar je volgens mij beter vakantie kan vieren.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur