Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Ciudad Juarez

hotels in Ciudad Juarez

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Ciudad Juarez

Reviews over Ciudad Juarez

• 5Monique R.07-01-2010

Nooit weer!

Tijdens een rondreis in de VS doen we El Paso/Texas aan. Door tegenslag onderweg zijn we er pas 's avonds. Onze reisleider motiveert ons om de grens met Mexico alsnog over te gaan, maar gaat zelf niet mee. We steken de Rio Grande over, een grensrivier, die El Paso en Ciudad Juárez verdeelt.Hier zien we de border patrol ook rijden. We zullen niet lang in Ciudad Juarez zijn. We wandelen er wat rond, maar alle winkels zijn gesloten. Het valt op dat we toeristen zijn. Enkele reisgenoten zijn naïef en willen de straatjes in om grappige huisjes en "leuke Mexicanen" te fotograferen. Een ander deel van de groep oefent druk uit en verbiedt hen letterlijk te gaan. Tijdens deze discussie zijn we omsingeld door een groep Mexicanen die steeds iets dichterbij komen. We voelen ons bedreigd en gaan veel eerder terug dan afgesproken met onze reisleider. Later zou blijken dat Juarez de crimineelste stad van Mexico is waar dagelijks doden vallen. Dit is geen aanrader!! Zeker niet 's avonds.

• 3Omgeving
    • 3Sfeer in stad