• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Chumphon

Reviews over Chumphon

• 8Monique Nijs14-12-2013

mooie rustige natuurlijke plek

Ik vond het een heerlijke plek De vele muggen is wel heel vervelend

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 7Theo Klappe27-12-2008

Een zalig rustpunt voor gepensioneerden

Een verblijf in de omgeving van de stranden van Thungwulan beach is zeer rustgevend en aangenaam om daar 3 maanden te overwinteren. Er is daar geen nachtleven, geen discotheken en luidruchtige bars. Pas op voor de zwarte vliegjes, ze lijken onschuldig maar kunnen veel last veroorzaken.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in december 2008

• 7Ron Messing28-08-2007

Chumphon is een plaatsje tussen dat vaak als opstapje voor de ferry naar Koh Tao gebruikt wordt. Eigenlijk jammer want er ligt een heel aardig hotel aan een geweldig strand met perfecte duikmogelijkheden om de hoek. Een hotel waar je voor een luttel bedrag een "superior" bungalow hebt. Airco, goed bed, netjes en schoon, goed eten voor weinig geld en zeer vriendelijke mensen. Wij hadden slechs drie nachten daar maar daar had ik graag nog een paar nachten meer doorgebracht. In de drukke tijd zal het er best levendig zijn. Een groot zwembad een ecologisch tuin, aardige barretjes verder op waarbij bijna voor niets een simpel(er) onderkomen kunt regelen, lekker relaxt. Chumpon zelf is een doorsnee wat grote Thaise plaats met redelijke restaurants met belachelijk lage prijzen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur