• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Chlorakas

Super hotel, geweldig personeel!

Danny Daniels, 27-10-2017
    We zijn afgelopen oktober voor 2 weken naar Azia Resort & Spa geweest en hadden een geweldige tijd. Ik weet niet waar ik moet beginnen met het schrijven van deze recensie... We waren en zijn nog steeds erg enthousiast! Onze kamer was mooi en schoon en het hotel zelf zag er goed uit. Het hotel ligt op 6 km van Paphos, dat makkelijk met bus of taxi te bereiken is. Er zijn ook een paar goede restaurants in de buurt van het hotel, maar je hoeft ze echt niet te bezoeken, omdat het eten in het hotel erg goed is! Er is meer dan genoeg variëteit in eten en alles smaakt gewoon heel goed! Als je het eten hier niet goed vindt, nou ... dan vind je het nergens goed. Het hotel heeft een mooi zwembad, een poolbar en veel ligbedden, die ook op het gazon en op het kleine strand liggen (het personeel serveert zelfs uw drankjes daar!) waar u kunt ontspannen. Er zijn zelfs verschillende plaatsen die adults only zijn, inclusief een apart zwembad, dat is ideaal voor de mensen die willen ontspannen en genieten van hun rust. Bij het diner is er ook een adults only deel en de bar is ook alleen voor vollwassenen. Vanuit het hotel is het een kleine wandeling naar rechts of links, om naar een strand te gaan, waar u in de zee kunt zwemmen (denk aan de rotsen in het water)! Bij Ammos Beach kunt u gemakkelijk het water in en genieten van een duik. Het hotel heeft veel faciliteiten: er is een binnenzwembad, een spa / schoonheidsalon en het heeft een sportschool. Het hotel heeft ook 4 à la carte restaurants. We bezochten alleen het Oku restaurant (Aziaans eten), dat was echt geweldig. Ze hebben ook een nachtservice :) wat betekent dat ze 's avonds nieuwe handdoeken brengen, als je dat wenst, ze doen je gordijnen dicht, doen wat licht aan in je kamer en leggen chocolaatjes neer! Ik kan door blijven gaan over dit hotel... maar het beste van alles was het management en het personeel van het hotel! Zo aardig, zo vriendelijk ... wij hebben dit nooit eerder meegemaakt in een ander hotel. Van de dames die je naar de zitplaatsen bij het diner brengen, tot de obers, van de dames en heren bij de receptie tot het personeel bij de bar, iedereen was zo aardig voor ons! Het management doet alles om je welkom en happy te voelen. Ze komen er soms bijzitten en vragen je hoe je voelt en of ze iets voor je kunnen doen. Vooral Miss Ioanna, de gastrelatie manager, is erg leuk en praat geregeld met je om te zien of je nog tevreden bent. Ze heeft ook op mijn verjaardag een fles champagne in onze kamer geregeld! Eerste hotel ooit om dat te doen! We zaten onze avonden voornamelijk in de bar en het personeel daar werkt erg hard om iedereen zo snel mogelijk te bedienen en ze hebben altijd een glimlach voor je. We hadden een paar gezellige avonden daar, dankzij het personeel en het entertainment 's avonds (vooral de dame die als Adele optreedt). Dus ... onze speciale dank gaat naar Milena (de barmanager) die ons erg goed verzorgde en zelfs speciale cocktails voor ons maakte ;), Daniel, David, Alex en Alex en de lieve Brigitta, die ons verblijf onvergetelijk hebben gemaakt!!! Bedankt voor een geweldige tijd!

geweldig en voor herhaling vatbaar

angelo kaltofen, 14-10-2017
    het eten was gevarieerd en heerlijk.. mooi hotel ,fijne en schone kamers. personeel zeer vriendelijk behulpzaam, toegankelijk en attent. Heerlijk zwembad en strandje. mooie plek . Ik ga zeker nog eens terug.de ligging is top en alles word en is mooi onderhouden. Ik kan weinig tot niets bedenken ter verbetering of kritiek. Heb een geweldige vakantie gehad en genoten van alles daar. Goed openbaar vervoer.

Goed hotel met kleine minpunten

Mike, 1-10-2017

8 dagen verbleven in hotel St. George Hotel.

Wij hadden een kamer aan landzijde geboekt maar hadden toch deels zicht op zee.

De kamer zag er netjes uit. Helaas wel wat problemen met de stroom omdat de automaat in de groepenkast soms uitviel.

Het hotel heeft een ideale ligging, Direct aan strand, Al is het strand zelf erg klein maar het grasveld is heerlijk om tot rust te komen. Waterschoenen meenemen is mijn advies.

Er waren genoeg ligstoelen bij het strand. Wel waren er enkele kapot eveneens de kussens die erop liggen. Dit vonden wij vrij slordig en werd ook niets aan gedaan.

Bij het zwembad was het erg druk, Te veel ligbedden rondom het zwembad.

Drankjes was genoeg keuze in tevens goede cocktails. Dit alles was bij ons inbegrepen omdat wij verbleven volgens de All-in formule.

Het ontbijt was ontzettend goed, Wel iedere dag hetzelfde maar wat verwacht je nog meer als alles er al ligt? Lunch was ook van goede kwaliteit. Zowel het ontbijt als lunch was in het onlangs gerenoveerde restaurant (maart 2017 gerenoveerd) en zag er verbluffend mooi uit.

Het diner viel ons zwaar tegen. Weinig keuze qua warme gerechten en kwalitatief niet goed. Dit was ook in een ander restaurant wat er wat gedateerd uit zag.

Wel werden er tijdens ons verblijf 2 thema avonden georganiseerd waarbij je jezelf wel dient op te geven. de BBQ night is aan te bevelen.

Het personeel was vriendelijk op een enkeling na, Erg jammer dat sommige personeelsleden je gewoon negeren of gewoon blijven praten met elkaar terwijl jij staat te wachten op een drankje.

Dit hotel zou ik niet adviseren voor gezinnen of jonge mensen. De gemiddelde leeftijd in dit hotel is 55+ en animatie is daar ook naar. Weinig activiteiten overdag en iedere dag hetzelfde.

De ligging van dit hotel is goed, Ongeveer 10 minuten rijden naar Coral Bay en de andere kant op 10 minuten rijden naar Pafos. De bus kost 1,50 per rit en in de avond 2,50 dus is goed te doen.

Conclusie:

Ondanks de kleine min/verbeterpunten hebben wij een goed verblijf gehad, Mede dankzij de mooie kamer, Ligging en goede ontbijt.

Was goed!

Sarah, 15-9-2017

Heel verzorgd hotel, rustig gelegen en de mensen die er werken heel vriendelijk.

Wij hadden halfpension het eten was er zeker inorde heel lekker, juist wat er me wat dwars zat was het drinken dat je erbij moest betalen bij het dinner wat voormij opzich geen probleem was maar 8euro voor een groot biertje en een cola'tje van de tap vond ik wel wat overdreven veel ..

Of als we iets wouden drinken aan het zwembad was het imens duur terwijl als je buiten het hotel ging (dan spreek ik over 3m verder)het 3 keer goedkoper was heel jammer anders dronken wij zeker 1tje meer in het hotel dus op dat gebied konden we niet echt genieten.

Wij waren al van Snachts 1uur wakker en hadden de ochtendvlucht 6u wij komen toe in het hotel 11u lokale tijd, willen inchecken en er word ons gezegd dat we pas 14u op de kamer kunnen.. hmm oke( al veel hotels gedaan maar dit toch nog nooit meegemaakt?) je betaald tenslotte al voor die dag!

Waren we pas 15u op de kamer.

Wij hadden een juniorsuite heel proper en mooi juist de badkamer is wel wat aan vernieuwing toe en zeeeeeer klein.

Als je dit hotel wilt boeken raad ik ZEKER en vast een All in aan!

Halpension is is dit absurd.

Maar zeker en vast wel een 5sterren waard :)

Heel mooi hotel!!!

Zeker voor herhaling vatbaar

John Adams, 18-6-2017
    Mooi familiehotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Kwamen laat aan maar werd toch nog eten en drinken geregeld. Kamer en badkamer erg schoon en werden dagelijks schoongemaakt evenals het balkon. Handdoekje leggen is hier niet nodig, genoeg ligbedden aanwezig. Barkeepers poolbar erg vriendelijk en een leger lifeguards aanwezig bij de zwembaden om een oogje in het zeil te houden. Eten was erg lekker en gevarieerd maar advies is om vroeg te gaan eten anders niet altijd warm. Animatie was super, hoofd Alfredo en zijn team zijn de hele dag met de gasten bezig tot laat in de avond. Minpunt is het strand bij het hotel, gevaarlijk door de rotsen aan en in zee maar op 10 minuten lopen een zandstrand waar je wel veilig kunt zwemmen. Omgeving hotel veel restaurants en bars maar wie graag wil winkelen zal naar Nicosia moeten. Wij gaan hier zeker nog een keer terug want hebben een topvakantie gehad.
Chlorakas scoort een 7,6 uit 10, op basis van 45 reviews