Chioggia

hotels in Chioggia

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Chioggia

Reviews over Chioggia

• 7Paul12-09-2018

Charmant voor een dag, maar niet voor een week

Stadje heeft Venetiaanse trekjes en ik heb er zeer mooie foto's kunnen nemen. Voor een dag is dit plaatsje een bezoek waard, maar ik zou er geen weken willen zitten. Het duurt ook wel even voordat je er bent, of je nu per auto, boot of bus komt. De restaurants zijn niet allemaal even geweldig, er zitten wat tourist traps tussen

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 7Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Gian08-08-2018

Sfeervol dorpje

Mooie kleine sfeervolle stad. Geen disco of mcdrive en ook geen reuring genoeg voor de gemiddelde tokkie. Wel prima restaurants vooral als je van vis houdt. Strand van Sottomarina breed en vooral uitstekend met kinderen. Omgeving niet bijster interessant.

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 5Omgeving
    • 9Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8anoniem21-08-2017

Leuke plek voor gewoon twee weken vakantie

Chioggia wordt ook wel klein venetie genoemd het is er klein en schattig leuk voor gewoon een paar uurtjes door heen de lopen.

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 7Zorg voor natuur

augustus 2017

• 8Mavemave28-07-2017

Leuk stadje

27-07 in Chioggia geweest. Gezellig stadje. Op de wekelijkse Donderdag markt veel van het zelfde. Gezellige atmosfeer. Vismarkt nog steeds aanwezig. Prijzen zeer acceptabel : met 4 personen eten en drinken nog geen 50,-

januari 2017

• 1Julia & Philomee30-06-2017

Afrader

Beste Venetië (hopelijk niet Chioggia)-ganger, Als je dol bent op teleurstellingen, dan is de reis naar Chioggia (van slechts 2,5 uur vanaf P. le Roma) de uitkomst! 1. Als je interesse hebt in de vismarkt: pech, vismarkt weg. 2. Het is de hele dag Siësta, behalve bij de plaatselijke snackbar! 3. Het strand is 2 kilometer lopen. N.v.t.: de zon schijnt er niet. 4. Niemand spreekt Engels. 5. Bij de poging tot ontvluchten van dit helse bejaardenoord, zei een man dat we een bus terug naar P. Le Roma konden nemen met slechts 1 uur reistijd. Aangekomen bij de bushalte van de 20 minuten vertraagde bus, bleek de Rolling Venice card niet voor deze bus geldig 6. Dus; terug naar de boot aan de andere kant van het eiland, (nog meer valse hoop). De boot kwam een half uur te laat. 7. Gelukkig konden we wel achterin zitten waar we vergast werden. 8. Over 2 uur zijn wij weer in de bewoonde wereld! Kortom: wil je van je verwachtingen, tijd en goede humeur af? Dan is Chioggia echt iets voor jou!

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 1Monica19-06-2017

Wat n tegenvaller

Naar aanleiding v reviews geboekt. Maar wat n tegenvaller. Vergane glorie.....chagerijnige mensen..snackbar restaurants. De foto's die je op internet ziet zijn zwaar bewerkt. Ik zou iedereen aanraden dit niet te boeken.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Zorg voor natuur

juni 2017

• 9Nadia16-03-2015

Viaggio nell'Antico Dogado

Chioggia è una pittoresca cittadina di pescatori che assomiglia a Venezia con canali, calli, campielli, ponti e palazzi che si riflettono sull'acqua della laguna veneziana. In realtà, Chioggia ha un'identità unica, che emerge dal carattere orgoglioso della sua popolazione. La città è un ottimo punto di partenza per visitare la verdissima campagna veneta che si estende fino a Padova attraverso le terre dell'Antico Dogado.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2015

• 8martin24-09-2014

Leuk (vissers)plaatsje

leuk, sfeervol plaatsje, goede boot/bus verbinding met Venetië

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in september 2014

• 8marlies14-08-2014

Chioggia of klein Venetië

Chioggia is ouder dan Venetië. Het stadje heeft 74 stegen, 34 in het westen, 40 in het oosten die allemaal op het Piazza uitkomen en door drie kanalen worden omringd. Bezienswaardigheden zijn: de barokke Duomo, De laatgotische kerk San Martino , de kerk San Domenico en een gothische graanschuur. Op donderdagmorgen is er markt en behalve maandagmorgen ook nog een kleine vismarkt. Ghiogga behoort tot de de grootste visserhaven van Italië.

• 5Omgeving
    • 9Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 10Giada30-07-2014

Metà perfetta vicina a casa

Sottomarina, splendida spiaggia spaziosa con stabilimenti super attrezzati. Dalla terrazza dell Hotel Ambasciatori ho potuto apprezzare il panorama, con le bici abbiamo visitato Chioggia con le sue calli. Bellissimo scenario

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur