hotels in Chincoteague

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Chincoteague

Reviews over Chincoteague

• 9niki10-05-2013

zeer mooi natuurgebied

Chincoteague is een ouderwets kustplaatsje (op een eiland). Er zijn winkeltjes met dingen die ze waarschijnlijk 50j geleden ingekocht hebben. Maar het natuurgebied Assateague is wondermooi. Ideaal is als je er met de fiets de diverse loops en trials afrijdt. Het is er rustig. Zeker een aanrader als je in de omgeving bent. Men praat er veel over de poneys maar wij zagen ze niet ondanks dat er een speciale repetitie was voor het zomerponey swimm. Je eet lekkere vis en zeevruchten

• 9Omgeving

Gereisd met partner in april 2013

• 8S.Broekmeulen04-04-2011

Prachtigste strand van de VS

In de zomet is Chincoteague een bruisend dorp waar heel veel natuurschoon te bewonderen is op zeer korte afstand. In 2010 is het strand uitgeroepen tot mooiste strand van de hele VS. Er is pure natuur aan het strand van Asserteague Island geen commercie en volop genieten. Mooi onderhouden je moet zelf alles meenemen. Parkeren bijna op het strand en dan genieten! laatst donderdag van de maand juli de Pony Swimm een spectaculaire belevenis. Goede restaurants en kindvriendelijk

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur