We hebben een aantal aanbieders voor Chieming voor je op een rij gezet:

Reviews over Chieming

Gut Ising - doen!

Fiona van den Bergh,
    26-7-2010

Sinds 2002 zijn wij trouwe bezoekers van hotel Gut Ising in Chieming. Het hotel is niet een standaard hotel: het zijn meerdere gebouwen, een manage, een golfclub, een pizzeria, een poloveld en een groot omliggend terrein waar je prachtig kunt wandelen. Dit complex beslaat een compleet dorp.

De omgeving is prachtig: vlakbij de Chiemsee gelegen biedt het veel mogelijkheden voor uitstapjes. Op het water, maar ook de omliggende dorpjes zijn de moeite van een bezoek waard.

Iedere aankomst is het weer een gevoel van thuiskomen. Het personeel is bijzonder vriendelijk en ook voor kinderen is het hier één groot feest.

Het eten en drinken is uitstekend: met het overvloedige ontbijtbuffet kun je al een hele dag toe.

Gut Ising - doen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prima gasthof!

Hanneke,
    10-9-2009

Gasthof met een leuk terras en vriendelijk personeel. Kamer zag er goed uit: schoon en best ruim. De vloer kraakte, verder was er niets op aan te merken. Schone badkamer met ruime douche. Goed ontbijt. Gasthof ligt aan de weg naar de Chiemsee. Chiemsee is ongeveer 5 minuten lopen vanaf het gasthof. Je kan daar zwemmen, op het terras zitten, wandelen. Leuke omgeving! Winkeltjes in de buurt. Wij hadden een prettig verblijf bij gasthof Oberwirt.

Gereisd met partner in augustus 2009

Mooi en net gasthof

Hanneke,
    10-9-2009

Gasthof Goriwirt is een mooi gasthof. Beneden was het op het leuke, moderne manier ingericht. Onze kamer was heel netjes: alles was schoon en er lagen snoepjes op het bed ter verwelkoming. Het was geen hele ruime kamer, maar dat vonden wij geen probleem. De badkamer was echt brandschoon. Wij denken dat de badkamer nog hartstikke nieuw was. Het ontbijt was goed, in een mooie ruimte. Vriendelijk personeel. Op het terras van het hotel hebben we lekker gegeten. Bediening tijdens het eten was niet super, maar zeker ook niet slecht. Tegenover het gasthof is een Liddl. Het gasthof ligt in een landelijke omgeving. Het is 5 a 10 minuten rijden naar de Chiemsee in het plaatsje Chieming.

Gereisd met partner in augustus 2009