We hebben een aantal aanbieders voor Chiclana/Novo Sancti Petri voor je op een rij gezet:

hotels Chiclana/Novo Sancti Petri

Reviews over Chiclana/Novo Sancti Petri

Voor herhaling vatbaar!

Ronny DR,
    15-11-2018

Heerlijke vakantie gehad in hotel Iberostar Andalucía Playa! Hotel ligt onmiddellijk aan een mooi breed zandstrand met directe toegang van het hotel naar het strand. Hotel is heel mooi en volledig gerenoveerd, kamers zijn ruim en comfortabel ingericht. Het is heerlijk vertoeven rond het zwembad en nooit is er gebrek aan ligstoelen. Uitermate geschikt voor rustzoekers, geen drukke animatie toestanden aan het zwembad, 's avonds soft animatie met bvb live band, maar ook hier geen drukke shows en dergelijke. Bufetten zijn hier subliem, oesters, kreeft, pata negra, ... alle topproducten passeren hier de revue, en er wordt vers geshowcooked zoals jij het zelf wil hebben. Staff is overal super vriendelijk en behulpzaam. Ideaal hotel voor koppels. Wij komen zeker nog terug!

Gereisd met partner in september 2018

....,
    14-11-2018

Wij zijn hier geweest met baby van 8 maanden en kind van 4 jaar. Dit hotel is gewoon af, alles was vernieuwd.

Ook voor ons baby'tje was er babyvoeding en in de namiddag verse fruitpap. We hebben geen eten van thuis nodig gehad.

Ook het water is voorzien voor flesvoeding te maken.

Het personeel is ook echt top, zeker voor de kindjes.

De zwembaden zijn ook geweldig en de zee is echt prachtig.

Enige nadeel is wel dat je een trap naar beneden moet wat heel moeilijk is voor buggy's.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Grandioos

Wilbers,
    29-9-2018

In 1 woord Geweldig! Wij verblijven regelmatig in dit segment hotels dus kunnen vergelijken..dit hotel is mooi, schoon, heerlijk eten met heel veel variatie en bovenal vriendelijk en kundig personeel. Een aanrader!

Als er dan iets negatief gezegd moet worden dan is t jammer dat je overal n stukje vandaan zit maar met n gehuurde auto binnen 15 km genoeg leuke mogelijkheden.

Supermarkt op 1,5 km

Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch.😍

Lemaire Suzanne,
    2-9-2018

Het beste hotel met de beste accommodatie. Lekker eten. Vriendelijk personeel. Mooie nieuwe kamers. Prima golfterrein. Enfin we kunnen nergens beter vinden. Voor ons een 10/10. We gaan er volgende week naartoe....Ik wil zien of een klein palmboomoje al gegroeid is.

Gereisd met partner in september 2017

Fam. Van Diggelen,
    16-8-2018

In 1 woord fantastisch! Wat hebben we hier genoten. Het park is gerenoveerd en is echt prachtig. Mooie schone kamers met ruime inloopdouche en prima bedden. Op het park zijn 4 verschillende restaurants en het eten was ook prima. Personeel erg vriendelijk en het annimatieteam super gemotiveerd om het iedereen naar de zin te maken. Het is erg gericht op kinderen dus als je hier in het hoofdseizoen zonder kinderen naar toe zou willen dan zou ik dat niet adviseren (tenzij je dat juist leuk vindt natuurlijk). Ook niet als je niet van drukte houdt. Voor ons was het geweldig. Het park ligt wat afgelegen dus je moet best uitwijken om iets leuks te ondernemen. De kinderen hebben zich super vermaakt! We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018