• Type accommodatie

hotels in Chersonissos

Reviews over Chersonissos

Fantaschtisch

Tinie Migchelbrink, 15-2-2018
    De kamers waren super schoon. Als ik een negatief puntje moet geven is het dat de badkamer wat aan de kleine kant.

Heel gezellig

Miranda, 11-2-2018

Wij zaten in een bijgebouw (voordeelkamer) dat was prima vrij uitzicht op zee was wel wat ver maar toch. Netjes onderhouden elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Wij waren wat vroeg in get seizoen (10 mei) zwembad was erg koud. Animatie was nog niet aan elkaar gewend was een nieuwe groep maar deden zeker hun best om iets leuks neer te zetten. De nuutenvar was erg gezellig , soms kon je verzoekjes aanvragen van Nederlands tot Russisch , het personeel met name de barvrouw Cleo was erg vriendelijk. Helaas lag het op een berg dus wilde je naar het centrum was dit een aardige trippel op en neer. Wel aan te lopen de winkelstraat. Daar kwamen we regelmatig bij My Home café zeker om de heerlijke frikandellen speciaal ,

Vriendelijke eigenaar. 😉

Super!

Fam Van gucht, 10-2-2018

Heel vriendelijk personeel, nette moderne kamer en badkamer.

Aangenaam restaurant op de bovenverdieping met zeezicht. Leuk!

Het eten was lekker mocht misschien soms iets uitgebreider.

Verder niets op aan te merken

Super fantastisch Goed eten net als thuis

Joop, 8-2-2018
    goed gelegen op 50 meter van de hoofdstraat. Personeel altijd vriendelijk,

Heerlijk plek om een weekje te onthaasten!

Anita, 6-2-2018
    Heerlijk genoten van het niets doen, fijn strand op amper 5 minuten loopafstand. Net aan de rand van Chersonissos, rustige ligging, maar wel op loopafstand naar de drukte en gezelligheid. Fijn dat er een apart zwembad voor kleine kinderen is. Vriendelijk personeel. Buffet redelijk, bepaalde tijden irritant druk, vlees en vis matig, maar wel heerlijke salades.
Chersonissos scoort een 7,8 uit 10, op basis van 1937 reviews