Chelyabinsk

hotels in Chelyabinsk

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Chelyabinsk

Reviews over Chelyabinsk

• 10Barbara28-09-2015

Swietne miejsce

Byłam zbyt krótko by wszystko móc ocenić następnym razem zobaczę dużo więcej.

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2015

• 10Юлия05-07-2012

Гостиница "Челябинск"

Очень рада, что остановила свой выбор на гостинице "Челябинск", 4 этаж. Понравился очень уютный номер, отменный завтрак и прекрасное обслуживание. Остались только положительные эмоции!!

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 7maksim19-09-2011

Urallar

Ural bölgesinin en eski ticaret merkezi olmasına karşın,bölgede yeralan kömür,demir ,kurşun madenleri sebebiye bir metal üretim endüstrisi kenti halini almıştır .yıllık milyonlarca mt.üretim gerçekleşmektedir. buna baglı olarak hava ve çevre kirliliği gözlemlenmektr.bu sebeple yıldızlar çok sınırlı gözlemlenir.Kış ayları oldukça sertgeçen kentte (- 33 ortalama )siyah en popüler giysi rengidir.bölgede Rus ve Tatar nufus yoğunluktadır

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 4Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in januari 2008

• 0ANTONIUS OVEREEM17-04-2011

project PUM

prima daar, goede faciliteiten voor verblijf en een aardige, gemoderniseerde stad

Zakelijk gereisd in april 2011

• 9zarinatitti29-04-2010

citta' tranquilla e ospitale

la citta' e' tranquilla, molto bella la passeggiata in centro con la musica in sottofondo. alcune vie centrali hanno ai lati alberi di tiglio che danno una gradevole profumazione. non ci sono molti locali ma quelli che ci sono hanno un buon livello, consiglierei la pizzeria PapaCarlo molto bella e con annesso ristorante e alcuni self in centro.ci sono anche alcuni centri commerciali molto belli e il mercato sotto la piazza principale.prezzi molto buoni dappertutto.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2009

• 6Fred17-04-2010

een goede ervaring

Ik ben er geweest in Chelyabinsk. een stad met weinig cultuur, eigenlijk een werkstad. De natuur, die de stad omringd is buitengewoon mooi. Ik heb ook in een Datsja mijn tijd doorgebracht. Er zijn primitieve maar ook bizonder mooie te vinden.

• 8Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 9Omgeving

Alleen gereisd in april 2010

• 1003-09-2008

Wonderfull place - my wife is from there

I advise tourists to go there - there is sooo much to see - I prefer Chelyabinks for Moscow. Abath Street is so special - and people are all friendly and have time. Absolutely a visit worth.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur