Chau doc

hotels in Chau doc

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Chau doc

Reviews over Chau doc

• 9jozef_van_oerle18-09-2012

mooie uitvalsbasis naar cambodja toe

een dorp met een niet onaardige boulevard om het leven te aanschouwen wat zich voornamelijk in de drijvende dorpen afspeelt

• 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 7R.v.S.08-03-2010

Rustig dorpje

In dit dorpje is niet veel te beleven om een langdurig verblijf te rechtvaardigen. De straten zien er rommelig uit en in de avond is er behalve de handel op straat niet veel te beleven. Dus puur een dorp om te overnachten onderweg naar Cambodja.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 6Linda10-08-2009

Beetje jammer

Eerste stad die je ziet als je vanuit Cambodja de grens oversteekt via de Mekong. Een beetje smoezelig, niet gezellig, vieze straten, geen engels sprekende mensen. Schijnt te schelen of je bij het floating hotel zit of aan de andere kant ( die leuker blijkt te zijn).

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2009

• 6Bruno21-02-2008

Chau Doc is vooral een plaats die gebruikt wordt voor een doorreis. Het ligt in de Mekong Delta. Vanuit deze plaats kun je per boot naar Phnom Penh in Cambodja. In Chau Doc zelf is niks te beleven. Het straten zijn vrij smerig en op de markt stinkt het. De omgeving is wel prachtig. Op de snelle boot richting Cambodja is het genieten.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 7Jan Gerrit Kootstra03-10-2007

Het drijvende dorp met de visboederijen (viskwekerijen onder de drijvende huizen) vond ik in drukwekkend.

Wij zijn met Sinh Cafe gereisd, de accommendaties, mini hotels, waren goed.

Verder zijn we nog op enkele andere plaatsen aan de Vietnamese Mekong geweest, niet naar Cambodja gereisd.

Enige nadeel: veel regen maar dat komt, omdat september in de regentijd ligt.

Advies: reis als u niet van regen houdt in de periode eind oktober t/m begin april .

Dit geldt voor het zuiden van Vietnam. Voor het noorden van Vietnam gelden andere tijden, maar die zijn mij onbekend

Gereisd met vrienden in september 2007

• 6André van Luttikhuizen07-04-2006

Chau Doc is het eindpunt van de Mekong in Vietnam en startpunt voor een tocht over de Mekong naar Cambodja, Phnom Penh; een tocht van ongeveer 4 uur per snelle boot incl. grensformaliteiten mits het niet te druk is. Onderweg zie je paalwoningen, rijstschuren en vervoer van rijst over water. Eenmaal in Cambodja af en toe een dorpje langs de waterkant

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2006

• 7Nico Bischops26-01-2006

Het is een kleine plaats met een markt die niet al te schoon is. Er is hier vrijwel niets te doen. Van hier wordt dan ook de boot genomen naar Phnom Pen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur