• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Chania

Geweldig hotel !

Willy Van Sant- Brants, 14-10-2017

Voor een onvergetelijke vakantie is dit hotel zeker aan te bevelen !

Van management tot l poetspersoneel enz... alles super.

Een echte aanrader .

We verbleven hier voor de zesde keer.

Dimitrios Tsaklas, GENERAL MANAGER, 25-1-2018

Dear Willy,

We appreciate your positive feedback about our hotel Sensimar Kalliston Resort & Spa by Atlantica. We are more than happy to anticipate our guests’ needs the best way we can, since our aim is to constantly work on improving our guests’ satisfaction; therefore, your feedback helps us to see our product through the eyes of our guests and this is highly valuable to us.

Kegelaers Rafael, 14-10-2017

Hier is vakantie echt vakantie.

Alles wordt voor je gedaan. Fantastisch personeel, van de manager tot de kuisvrouw. Al 3 maal geweest en we gaan zeker nog terug.

Dimitrios Tsaklas, GENERAL MANAGER, 25-1-2018

Dear Esteemed Guest,

Thank you for your positive feedback and your 9/10 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay. Our team is delighted to hear that they are doing a great job! Everybody is looking very much forward to welcoming you soon again.

zeker voor herhaling vatbaar

Marie-Christine, 9-10-2017
    prima hotel met fantastisch zwembadencomplex, tuin en faciliteiten. Kamers in bungalowvorm waardoor het zeer rustig was in het resort. Kamers netjes met een goede badkamer. De zee was zeer dichtbij en gemakkelijk te bereiken via een leuk weggetje tussen het groen. Het eten in het restaurant was gewoonweg uitmuntend: zeer gevarieerd ook voor vegetariërs, heel lekker bereid met een enorme keuze. Het personeel zowel het kamerpersoneel, het personeel aan de receptie, het personeel in het restaurant en zeker het personeel in de poolbar waren zeer beleefd en zeer vriendelijk. Alles werd zeer netjes onderhouden, zelfs de zwembaden werden elke avond gestofzuigd. Een heel kindvriendelijk complex waar ook de iets oudere vakantieganger zich heel goed kan amuseren. De animatie was iets beperkt maar was niettemin zeer goed. We hebben ons heel goed geamuseerd en kunnen met volle vertrouwen dit hotel aan iedereen aanbevelen.

SUPER

fezojke, 11-8-2017
    16X op KRETA waarvan 4x in "SIRIOS VILAGE" eerste maal in 1998 ,super goed hotel met vriendelijke bediening ik ben er niets tekort gekomen en de verrassing op het einde van mijn verblijf een waardevol geschenkje. "TOP" 2000,2002 en 2006 ook hier verbleven.

Ge-wel-dig!

Iris, 31-7-2017
    Ten eerste: heerlijk: kindervrij!!! hotel is prachtig, schoon, kamers erg ruim, beleefd personeel en zijn de Engelse taal goed meester, rustig en kleinschalig. Eten is fantastisch en goede prijs. Ligging aan de zee is prachtig. Omgeving is wat stil, vanwege de crisis hoorden we om ons heen. Voor echtparen, honeymooners en mensen die écht van rust houden is dit fantastisch, echt bijtanken. Normaliter gaan we naar Spanje, nu voor de verandering Griekenland, het feit dat wij niet meer teruggaan naar Spanje maar dat dit een hotel is voor herhaling wilt vele zeggen!
Chania scoort een 8,6 uit 10, op basis van 249 reviews