Reviews over Cefalu

Hauke Zwemmer,
    9-8-2018

Prima comfortabel hotel, zeer gastvriendelijk en prachtig prive strand in schitterende baai met ligstoelen en parasols

Echt de moeite waard om naar dit hotel toe te gaan

Dana,
    27-7-2018

Ik vond het echt geweldig! Ik ben zelf iemand, die normaal altijd wel kritiekpunten heeft, maar dit hotel vond ik dus echt prima! De airco werkt top, er is goede wifi in de hotelkamers, de kamers zijn schoon en er is een fijne lichtinval in de kamers. Ook is het uitzicht echt adembenemend! Ik heb nog nooit zo’n mooi uitzicht gezien vanuit een hotel. En ja, ik ben pas 16 jaar oud en kan wel sneller niet tevreden zijn hahaha, maar hier was ik zeker tevreden over! Ook een lekker ontbijt (vooral ei met spek) en ook kun je in de avond iets gaan drinken, wat ook heel gezellig is. Zelf trok Céfalu mij ook heel erg aan, omdat het echt een hele gezellige, mooie en leuke stad is. Persoonlijk vond ik het de leukste stad die ik gezien heb in Sicilië, want we waren namelijk ook nog in andere hotels blijven slapen in andere steden.

Fantastisch! Mooie locatie aan t strand.

Ree,
    1-10-2017

Historisch stadje. Geweldig!!

Fantastische vakantie gehad

Geke Ulrich,
    3-9-2017

Het was een mooi en schoon hotel, het eten fantastisch en nog nooit alle dagen zo gezond gegeten op vakantie. De keuze was niet heel uitgebreid maar altijd voldoende voor iedereen, wat voor ons prima was. Elke dag werd de kamer schoongemaakt, wat fijn was omdat we elke dag wel naar het strand gingen en veel zand weer mee naar binnen namen. Het zwembad was heerlijk op temperatuur en ook de zee was prachtig, onze oudste van 5 heeft er gesnorkeld en vissen gezien en dat alles direct achter ons hotel en ja dat was altijd een afdaling en klim maar prima te doen. Het stadje lag qua loopafstand net te ver voor ons met 2 kleine kinderen en 30+graden maar we hebben een auto gehuurd op het vliegveld waardoor we veel van de omgeving hebben kunnen zien en in Cefalú is er voldoende parkeergelegenheid dichtbij het centrum. In het hotel was een fantastische bar waar het de hele dag vol stond met klanten vanwege de heerlijke koffie en zoetwaren die ze er verkochten. Omdat we de koffie bij het ontbijt niet lekker vonden gingen we elke ochtend een bakkie halen in de bar. Als ik een minpunt moet geven dan is het Engels van de mensen bij de receptie niet geweldig waardoor het moeilijk communiceren is. Al met al een aanrader en we zouden er zeker naar terug gaan, we hebben van elke dag genoten.

Aanrader.

Erwin,
    12-8-2017

Heerlijk hotel. Mooie kamers (familie kamer bovenste verdieping). Allemaal goed gegeten. Enkel last van de wespen. Mooi plaatsje. Leuk ook om LaRocca te beklimmen.