Cattolica (Adriatische Rivièra)

We hebben een aantal aanbieders voor Cattolica (Adriatische Rivièra) voor je op een rij gezet:

hotels Cattolica (Adriatische Rivièra)

Reviews over Cattolica (Adriatische Rivièra)

Aanrader in Cattolica

Wim Renooij,
    13-8-2018

Tweede jaar in Hotel Ambra. Dit keer een lange periode van 2 maanden. Geen dag spijt gehad . Vorig jaar al heel enthousiast nu nog steeds. De totale staf is en blijft altijd vriendelijk en staat de gehele dag voor je klaar. Zowel ontbijt als diner prima. De ligging vlak bij het strand maakt het plaatje compleet. De prijs kwaliteit verhouding is perfect. Ambra blijft de aanrader in Cattolica.

Gereisd met partner in juli 2018

Aanrader

P Misbeek,
    29-7-2018

Je moet wel van strand en zonnebaden houden.

Het gehele Hotel personeel is zeer gastvrij, en geven je het gevoel dat je welkom bent.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

E. Breukelman,
    23-6-2018

Dit hotel is gewoon geweldig, goede kamer, heerlijk eten, een goede parkeerplaats en een buitengewoon vriendelijk eigenaar die alles voor zijn gasten doet om het naar hun zin te maken, kortom een aanrader

Gereisd met partner in juni 2018

Top komen zeker terug.

Elly,
    25-1-2018

Gezellig, schoon, vriendelijk personeel en staf. De ligging is prima

een hotel om zeker terug te komen. Wij komen al jaren in Cattolica maar dit was de eerste keer in hotel Ambra hadden we dat maar eerder gedaan. Verheugen ons op ons volgende verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2017

Nog nooit zo lekker gegeten op hotel!

Fam. De Smedt,
    26-12-2017

Dit moet toch wel echt het beste hotel op zoover zijn, met een geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Het enige dat me eventueel zou tegenhouden om nog een keer terug te gaan is de drukte van Cattolica zelf. Maar verder, het eten... simpelweg delicioso! Het personeel: supervriendelijk en behulpzaam. We hadden het gevoel dat het personeel fier is om in dit hotel te werken en dat ze blij waren om ons te zien genieten. Wij hadden een kamer gereserveerd in het niet-gerenoveerde gedeelte, maar dat betekende echt niet dat er wat op aan te merken viel. De kamer had misschien wat de stijl van de hotels uit mijn jeugd, maar daar is verder niets mis mee, alles proper, goede bedden en iedere dag mooi opgeruimd, meer moet dat niet zijn.

Had ik al gezegd dat het eten geweldig was? Het was eigenlijk gewoon nog beter dan dat. Alsof je iedere dag drie keer in het beste Italiaanse restaurant in de wijde omtrek mag gaan eten.

Maar ik zou eigenlijk wat meer negatief moeten zijn, anders zijn de kamers te snel volgeboekt voor volgende zomer. Euh effe denken.... Tja, het dakzwembad was vrij fris. Daarom toch maar beter niet boeken, laat de kamer maar vrij voor ons gezinnetje!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017