Sorteren

Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

Fantastisch uitzicht

Kim
    25-6-2017

Mooi gelegen parador. Prachtig uitzicht vanuit de kamer op de stad. Ruime kamer. Zeer verzorgd

Zwembad was gesloten. Dat was jammer zeker met die hoge temperaturen

Prima 4-sterren accommodatie!

Chris H
    2-9-2015

Net buiten de oude stad gelegen, mooi 4-sterren hotel, wat van alle gemakken is voorzien. Nette kamers, met een propere badkamer. Goede wifi aanwezig (gratis in het hele hotel). Verder een net ontbijt, en zeker gezien de uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, een prima deal!

in orde

johan
    17-8-2014

groot hotel maar zeer verzorgd. Mooie kamer, parking onder hotel.

Lekker ontbijt soms druk door de vele groepen. Klein aangenaam zwembad - doet deugd na het stadsbezoek. wel weinig zetels en geen parasols. Handdoekenservice. Afstand tot stad is gemakkelijk te voet. Eventuele taxi is goedkoop.

Toledo is de moeite, zeker rond 20-24 juni met de feesten.

Avondmaal is lekker maar redelijk prijzig.