We hebben een aantal aanbieders voor Cascais voor je op een rij gezet:

hotels Cascais

We hebben een aantal aanbieders voor Cascais voor je op een rij gezet:

Reviews over Cascais

Doen geweldig hotel en omgeving.

Marja,
    10-1-2019

Fijn hotel, netjes, schoon, vriendelijke personeel, aan het strand en en dorp/stadje om de hoek met alles wat je wilt eten en shoppen, bus en trein station op loop afstand. Zeer zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Costa de Lisboa hartverwarmend. Topper.

Theodora,
    28-11-2018

Portugal heeft alles. Fijne cultuur Heerlijk klimaat. Uitstekende keuken. Goede vervoersmogelijkheden. Trein bus taxi metro. Portugezen zijn vriendelijk hulpvaardig en totaal niet opdringerig. Top!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

In één woord geweldig!

Sylvia,
    18-9-2018

We hebben Cascais als uitvalbasis gekozen om Lissabon te gaan zien. Lissabon was mooi maar Cascais is zó leuk ,en er is zó veel te zien dat je de hele week daar al kunt vermaken. Aan het zwembad liggen, dolfijnen spotten , winkeltjes, terrasjes met live muziek. Wat wil je nog meer. Sintra dicht in de buurt met mooie gebouwen/ paleizen die op de lijst van UNESCO staan. Het was een top vakantie!

Gereisd met vrienden in september 2018

Heerlijke week gehad!

Manja,
    10-9-2018

Een super goed hotel met alles wat je nodig hebt aanwezig! Fijne ruime kamers met balkon (wij hadden zeezicht wat fantastisch was) super vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt! En de omgeving is ook prachtig, je kan heerlijk fietsen wandelen het stadje bekijken al met al een heerlijke week!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

geweldige vakantie en goed hotel

anna,
    9-9-2018

het betreft een klassiek city / vakantie hotel. Bedden zijn goed. Personeel heel vriendelijk. Mooie tuin én elke dag van 18-19 uur happy hour. Twee drankjes voor de prijs van één. Geen idee waar de recensie op slaat die zegt dat wijn alleen per fles ging. De afstand naar Cascais ( leuke, chique badplaats met volop restaurants en winkeltjes in ongeveer 35 minuten. Vlakbij het hotel , aan de oceaan ligt achter ene muur een "verborgen tuin" met heel leuke en goede restaurantjes waar m.n. locals eten. Geweldig.

Gereisd met partner in oktober 2017