We hebben een aantal aanbieders voor Carquefou voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Carquefou voor je op een rij gezet:

Reviews over Carquefou

Flink eind buiten de stad

Familie De Vries,
    20-9-2010

Nog niet geheel gerenoveerd Novotel een kilometer of 15 buiten nantes, in een industriegebied, naast een macdonalds die in de avond druk wordt bezocht door jongeren met auto's en motorfietsen. Het hotel heeft alles wat een novotel biedt en de service is dan ook volgens verwachting, zij het dat het personeel meer is ingesteld op de zakelijke bezoeker dan de grillen van de vakantiereiziger (wat bijvoorbeeld tot uiting kwam in onbegrip voor kinderen en weinig flexibiliteit bij de samenstelling van het diner). Maar het zwembad was welkom na een lange dag in de auto. Nantes is de belangrijke stad die het altijd al was en daarom een bezoek meer dan waard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Iets ouder Novotel buiten de stad

paul,
    3-12-2009

Tot nu toe altijd in nieuwe flitsende Novotels gezeten. Dit keer een wat ouder exemplaar. Twee verdiepingen, geen lift. Wel een zwembad en dat stellen de kids zeer op prijs. We zijn hier gaan zitten omdat het aan een stuk regent en we nog geen zin hebben de camping in de Vendee op te zoeken. Het restaurant is uitstekend. Het ontbijt is 's ochtends prima. De omgeving is licht industrieel, Nantes rukt op.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009