Reviews over Cardiff

Prima hotel, fantastisch ontbijt!!

Sitara,
    25-3-2013

Een prima hotel als je de stad wilt ontdekken. Het is wel een stukje lopen naar het centrum, maar daar zijn genoeg winkelstraten en leuke restaurants te vinden. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is een net hotel, de kamers zagen er goedverzorgd uit. Zowel het restaurant als het ontbijtbuffet was prima verzorgd. Het zwembad was wel klein, maar van alle gemakken voorzien.

Goed doorreis hotel

Lieve,
    14-7-2012

Dit is een goed maar onpersoonlijk doorreis hotel.

De kamers zijn tiptop in orde.

Het eten is in buffetvorm.

Het hotel ligt kort aan de snelweg, maar wel een eind van het centrum

heerlijk hotel

van goozen,
    1-12-2010

goed hotel met goede kamers. wij hadden een suite, dit was een zeer ruime kamer met een goed bed en goede badkamer.

Het ontbijt is prima en uitgebreid. zeer vriendelijk personeel.

tegenover het hotel is een heerlijk steakrestaurant.

het hotel ligt 10 min lopen van cardiff bay, en vanuit daar kun je een trein pakken naar cardiff centrum. (minpuntje voor ons)

minpunt: de prijsverhogingen van de kamer omdat er een 'event'was (prijsverhoging van 50%).

Modern hotel in het centrum

Daan,
    15-11-2010

Het is een zakenhotel, maar je ziet er ook veel toeristen in het weekend. Het is mooi centraal gelegen, je wandelt overal zo naartoe. Moderne kamers, goede voorzieningen, erg goed ontbijtbuffet.

Mooi 'zaken' hotel dat centraal ligt.

paulpb,
    23-10-2010

Keurig hotel dat wat zakelijk is maar ach wat is daar op tegen eigenlijk.

Prima!