• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Cape Cod

Reviews over Cape Cod

• 10c.limpd05-09-2011

Wij hebben 3 nachten in hyannis geslapen. Dit is overigens een goede uitval basis om cape cod te bezichtigen en tevens een leuk centrum met goede restaurants. (TIP alberto's in mainstreet, wel wat duurder maar super) Ik vond persoonlijk 3 dagen nog te kort. Had me best nog wat langer kunnen vermaken. Walvis spotten is een must. Een dagje relaxen op martha's vineyard met de "rich and famous" is ook leuk. Shoppen in province town. Fietsen. Kortom je zou je hier heel wat dagen kunnen vermaken. Geen hysterische amerikaanse taferelen maar vooral veel rust en mooie natuur.

augustus 2011

• 7Hennieis02-09-2011

Een "ander" Amerika

Leuk voor een paar dagen. Totaal anders dan dat je bij Amerika denkt. Wel leuk hoor!

• 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd met partner in mei 2011

• 9I. van Mourik28-05-2010

Fantastische plek!

Prachtige vakantiebestemming voor mensen met een goed gevulde buidel. Ik heb er ontzettend genoten en veelgiezien. Ik zou er nog wel eens terug naartoe willen en het is zeker een aanrader voor andere mensen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

juli 1998

• 8Jaap21-05-2010

Cultuur en natuur

Cape Cod is een geliefde vakantiebestemming voor de inwoners van de dichtbevolkte Oostkust van de VS. Dat is niet vreemd: in vergelijking tot de stedelijke centra waar de meeste mensen wonen, is Cape Cod landelijk. Het lange schiereiland heeft prachtige duingebieden met mooie stranden aan de oceaan. In verschillende plaatsen (en vooral in Provincetown, op het noordelijkste puntje van het schierleiland) zijn nogal wat galeries te vinden, waarvan een aantal interessante hedendaagse kunst tentoonstellen en te koop aanbieden. Wie van de natuur wil genieten (wandelen, fietsen, etc.) is vooral aangwezen op de delen van het schierleiland die beschermd natuurgebied zijn. De rest van het schiereiland is grotendeels volgebouwd met vakantiehuizen. Het viel ons niet mee om - tussen alle 'private property' - een picknickplek voor de lunch te vinden. Wij waren buiten het seizoen op Cape Cod. Dan is het uitgesproken rustig en zijn ook veel galeries gesloten.

• 9Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Wiljan02-04-2010

Wat een prachtige natuur en sfeer

Cape Cod is echt het andere Amerika na NYC en Boston. Typische New England houses en een relaxte sfeer vooral in Province town. Daar is de kreeft het lekkerst, alsof ze het daar hebben uitgevonden. Tip: Restaurant Lobster Pot. Cape Cod = Walvissen. Vanuit Provincetown kan je ze gaan spotten. Een onbeschrijfelijke ervaring om mee te mogen maken.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2008

• 10jessica30-11-2009

hemel op aarde

Cape cod met zijn prachtige stranden lijkt net hemel op aarde. naast de prachtige stranden heb je ook veel natuurschoon, je kan heel wat wandelingen maken in de natuur die voor je zijn uitgestippeld. het hoogste punt van cape cod, province town is zeker een bezoekje waard, het is de gay capitol van de VS en dat is zeer goed te merken. het is een hele leuke stadje en vanuit province town vertrekken er ook walvis tours op mijn tour heb ik heel wat walvissen gezien, het zijn gigantische en mooie beesten. ze hebben heerlijk eten voornamelijk vis. Cape Cod is echt een must voor de natuurliefhebbers het is daar werkelijk prachtig!!! als je houd van motorrijden net als ik zul je daar ook genieten prachtige wegen om lekker te rijden en te genieten van het uitzicht!!

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Alleen gereisd in juni 2009

• 8j19-09-2007

mooie rustige omgeving! Na 11 uur 's avonds of een enkle uitzondering 1 uur in het naseizoen is alles dicht. Flora gelijkend aan zuid frankrijk maar wel bijzondere fauna (whales, chipmuncks, turkey's etc)

Gereisd met partner in september 2007

• 7Irma Driessen19-09-2007

Rust en ruimte. Leuke plaatsen met als topper Privincetown.Dit kunstenaarsdorp is zeker de lange rit naar de punt van het schiereiland waard.Van hier uit diverse mogelijkheden om walvissen te gaan zien.West Yarmouth/Hyannis liggen lekker centraal om te gaan overnachten.Leuke eetgelegenheden in Hyannis.

• 6Cultuur

Gereisd in september 2007

• 10A. Minke12-07-2005

fantastische omgeving goed geschikt voor zonliefhebbers, weinig uitgaans mogelijkheden. Maar zeker de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd in juli 2005