• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Canggu

Reviews over Canggu

• 8Nadine25-01-2019

Gezelligheid

Super leuke en hippe plek op Bali. Wel heel toeristisch maar ideaal voor een leuke sfeer voor enkele dagen!

• 10Uitgaanslevenn

• 9Stranden

februari 2017

• 8Jill20-11-2018

Fantastisch!

Verbleven in verschillende hostels in dit plaatsje, veel leuke surfplekken. Een super leuke lokale bevolking, heel veel lekker eten, veel cultuur, veel barretjes en gezelligheid.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Nik17-11-2018

Heerlijk, kan niet wachten op de volgende keer!

Heerlijke plek! Je hebt er alles: leuke plekjes om te eten (check Crate Café even), een chille sfeer, leuke uitgaansplekken (Old Man's, Sandbar) en supervriendelijke locals die je alles willen uitleggen over het eiland. Niet per se de mooiste stranden, ga dan naar Nusa Dua/Uluwatu, maar wel goed om te surfen! In vergelijking met een plaats als Kuta, Lombok heeft Canggu veel meer toerisme, maar - gelukkig - niet zoals in Kuta, Bali.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving

Alleen gereisd in juni 2018

• 9Laurien17-04-2018

Het echte Bali in 1 stad

Canggu is een perfecte plek om een combinatie tussen toerisme en locale bevolking te zien. Er zijn nog prachtige rijstvelden te zien in authentieke style. Het is vooral zeer toegankelijk voor de jongeren zonder de vele Australiërs. Er is rekening gehouden met de behoefte en wensen van de westerse toeristen zonder de locale bevolking ten nadele te doen. Grote aanrader om het echte Bali te bezoeken en te ontdekken!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Heidi Vermeer01-05-2016

Mooie stranden, geweldig om te surfen

Nog niet zo toeristisch als Seminyak of Kuta

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 10Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2016

• 5Jan27-10-2015

Niet meer

We hadden een prachtige kamer, daarom zijn we gebleven. Cangghu kun je geen plaats noemen. Het zijn lange straten zonder trottoirs met alleen maar ver uit elkaar gelegen hotels enz. Je bent bijna verplicht een scooter te nemen om ergens te komen. Taxis rijden er ook niet veel. Als je wilt surfen en een scooter huurt ben je hier helemaal op je plek. Voor ons niet meer.

Warung Dandolian is een verademing in vergelijking met de rest daar. Heerlijk rustige omgeving, geen luide surfers en prima eten

• 6Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7syl03-08-2012

Voor ons niet de beste plek op Bali

De vijf of zes verschillende strandjes van Canggu liggen niet ver van elkaar, maar de straatjes ernaar toe zijn uitgestrekt, zodat het met de scooter of auto een aardig eindje rijden kan zijn. Bij Echo beach een aantal leuke restaurantjes, zoals Sticky Fingers, Echo Beach Club, richting Batu Bulong strand ook een leuk restaurantje, OM genaamd (t.o. Tugu hotel). Er wordt veel gebouwd, strand was ook vol met bulldozers. Het was niet echt onze toplokatie van Bali.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

juli 2012

• 8rob kool15-04-2008

Canggu is een badplaats in opkomst, waar het nog lekker rustig is en de bevolking zeer vriendelijk is naar de gasten. Kuta ligt slechts 7 kilometer verderop. Maar geef ons maar Canggu.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in april 2008

• 7rob25-07-2006

voor het eerst in canggu geweest dit jaar, in villa midden in het dorp, zeer aan te raden voor je rust en met een goedkope bali taxi of een gehuurde moter ben je zo waar je wezen wilt

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving