We hebben een aantal aanbieders voor Cancun voor je op een rij gezet:

Reviews over Cancun

Lekker

Jan,
    25-2-2019

Ligging een 9 omdat het verder van het vliegveld was dan dat ik had gedacht.

Ligging aan het strand en het strand een dikke 10

Service: iedereen die daar werkt doet echt alles voor je. 20 pesos onthouden ze

kamers: schoon

zwembad: ben meer een strandman

prijs/kwaliteit: zie rest review

eten : altijd wel iets lekkers maar niet verassend

Hygiëne: Oke

23.00 s avonds houd het hier een beetje op. Gelukkig voor de mensen die in de buurt van de lobby slapen want de architect is vergeten om geluidabsorberende objecten aan zijn ontwerp toe te voegen, Alle reviews hiervoor die zeggen dat het geluid tijdens de optredens van het animatieteam cq bandjes veel en veel te hard is zijn niet overdreven. Wifi is perfect. thuis slechtere

Fleemarket bij hardrockcafe is gezellig als je van opdringerige verkopers houd

met de bus 1 dollar/20 pesos/1 euro

t shirt kost 30 dollar 20 , 10, 5 ligt eraan hoever je wegloopt. 5 moet kunnen het is toch vakantie .

Gereisd met partner in februari 2019

Super hotel jammer van herrie

Maurice Toonen Toonen,
    21-2-2019

Schitterend hotel super netjes schoon mooie ruime kamers.Personeel doen werkelijk alles 24 per dag om het je naar je zin te maken.Zo hard werken en dan nog zo vriendelijk aardig behulpzaam. Ligging aan prachtige zee wit zand strand en zee ook nog werkelijk super mooi zwembad gelegen in mooie tuim met palmbomen.Eten is fenomenaal wat een keuze ik ben zelf super slechte eter maar ook voor mijn meer dan voldoende keuze.Helaas minpuntje avonds zijn shows animaties allemaal binnen en wij houden van feest en gezelligheid maar dit slaat alles .Je kunt geen gesprek voeren een herrie en galmt ongelooflijk. Medelijden met personeel maar die zijn gewend zeiden ons ... Zo jammer zon top hotel en dan alles binnen .....En een tip ga niet in zee met bedrijf dat excursies aanbied, zitten op complex bij het zwembad.Je word getild opgelicht komen afspraken niet en schandalig duur.

Gereisd met partner in februari 2019

Fantastisch hotel

Julia,
    6-2-2019

Een geweldig hotel met veel aandacht voor de gasten. Ze doen echt hun best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Het enig minpuntje - op loopafstand van het hotelterrein is er niets te doen, er is wel een goede busverbinding met de stad

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een vakantie om echt nooit meer te vergeten

Kim de vries,
    20-11-2018

Het aller beste wat mij ooit is overkomen ! Je komt aan en word overgoten in een en al luxe , je word verwend zoals je nog nooit bent verwend ! Je stoel word aangeschoven bij het eten er word een servetje op je schoot gelegd om je klaar te maken voor een heerlijke ala carte maaltijd ( bij 1 van de 8 restaurants ) of luxe en uitgebreid eten bij het buffet ! Wat niet een normaal buffet is !! Dan na een avond vol plezier , luxe , en gezelligheid kom je op je kamer en is je bed gewoon slaapklaar gemaakt ! Elke avond weer ! Er liggen chocolaatjes voor je klaar of een mooi dier gemaakt van handdoeken, en dan heb ik het nog niet eens over het personeel gehad , die er alles aan doet om jou een geweldige vakantie te bezorgen, en je te laten treuren als je weer naar huis moet gaan , kort om , een geweldige vakantie die je never nooit meer vergeet ! Oh ja de kamers zijn te luxe en je kan hideaway boeken ! Dat Is alleen 18+

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Top!!

Wendy,
    6-11-2018

Super hotel! Wij zaten in het adult only gedeelte. Hele mooie kamer met midden in de kamer een groot bad. Op het balkon nog een jacuzzi. Wat een luxe! Heerlijke steaks in het meat restaurant! Ook erg lekker gegeten bij de Japanner. Twee keer per week een schuimparty in het adult only zwembad. Relaxte en vriendelijke sfeer en mensen. Genoeg rustplekjes voor een romantische getaway.

Gereisd met partner in april 2016