Sorteren

Reviews over Cancun

Fantastische vakantie

Brenda
    3-9-2018

Een hotel met super vriendelijk personeel,die je op je wenken bediend.

Het hotel is al voor een groot stuk gerenoveerd en met de rest zijn ze nog bezig.

‘S middags kun je in het gewoon restaurant ,de snackbar,de pizzabar of bij goed weer een bbq aan het zwembad terecht voor een maaltijd.

‘S avonds kun je kiezen uit het gewoon restaurant of 3 thema restaurants waarvoor je niet diend te reserveren op voorhand,maar er zijn wel beperkte plaatsen.

De Ligbedjes dienden wel gereserveerd te worden ,of je had grote kans van geen plaats te hebben.

5 km stappen en je bent in cancun bij het hardrock café en andere winkeltjes.Voor de merk winkels is het 10 km stappen.Taxis zijn zeer schappelijk kwa prijs en de lijnbus spotgoedkoop ,maar propvol.

Je kan ook in het riu cancun,vlakbij het hardrock terecht voor een drankje en een middagmaal als je op stap bent.

De minibar in je kamer wordt goed aangevuld en je kan 24/24 terecht in de bars.

Geweldig, dikke Aanrader!

Esmee
    15-5-2018

Dit prachtige resort heeft mij positief verrast met haar faciliteiten, luxe en kwaliteit!

Er bevinden zich super veel restaurantjes op het resort waar je terecht kan voor een heerlijk ontbijt, lunch of diner. Zelf houden wij niet echt van buffet dus kozen wij vaak Voor één van de diverse restaurantjes. Wel was het buffet verbazingwekkend goed, je kan bijvoorbeeld zelf je smoothies samenstellen en wordt alles vers voor je neus klaar gemaakt.

Er is genoeg te doen op het resort. Op de tv in je hotelkamer kan zien welke activiteiten waar en wanneer zijn. Zelf deed ik mee aan een yoga klasje, maar boxen, tennis, Zumba etc. etc. is allemaal mogelijk. De sportschool is ook prachtig.

Op het strand ligt helaas wel veel zeewier en het hotel ligt heel afgelegen, je moet dus echt een taxi pakken (best prijzig) om iets te ondernemen.

Fantastisch!! Pure ontspanning in een paradijs!

Kristen Verloop
    14-5-2018

Genoten van een top vakantie! Top hotel gelegen in een paradijsje. De mensen zijn zo vriendelijk en doen alles voor je! Er is echt geen nee te koop!!

Super de luxe hotel

Anoniem
    21-1-2018

Prachtige kamers, heerlijk eten, heerlijke wijnen. Wij hadden een Diamond junior-suite in het Hideway gedeelte met uitzicht op her zwembad en de zee. Butlerservice fantastisch. Restaurants zijn top, ook het buffetrestaurant is geweldig.

Het strand is wat minder, veel zeewier en weinig te doen/te zien.

Wij vonden het Hideway gedeelte wel rumoerig. Het Diamond gedeelte is rustiger.

Het hotel ligt afgelegen en voor excursies moet je rekenen op een lange aanreistijd.

Let op: er wordt momenteel een hotel gebouwd naast het resort, aan de Hideway-kant. Wanneer je een kamer aan die kant krijgt, dan heb je geen mooi uitzicht en ook geluidsoverlast. Zorg er dus voor dat je een kamer krijgt aan de binnenzijde van het resort. De bouw gaat zeker nog een jaar duren.

prima vakantie

dhr DEVRIIENDT