hotels in Can Tho

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Can Tho

Reviews over Can Tho

• 8Babette Elshout26-05-2015

Unieke plek

Er is/zijn veel natuur en culturele activiteiten te vinden.

• 7Omgeving

• 6Marleen_Maylu25-05-2015

Vervuilde natuur en geen respect voor dieren

Het lijkt erop dat de mensen niet in de gaten hebben dat ze de natuur vervuilen in dit gebied. Ook hebben ze weinig respect voor dieren. Aapjes worden bijvoorbeeld in een veel te kleine kooi gehouden en ook andere dieren worden niet goed behandeld. Verder is het een prachtig gebied, maar verwacht er niet teveel van.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 1Zorg voor natuur

Zakelijk gereisd in april 2015

• 7TineenDesiree25-05-2015

Mooie plek in de Mekong Delta

Can Tho is een mooie stad om te overnachten. Je ziet veel aspecten van de Mekong Delta en je kunt verschillende tours boeken.

• 5Zorg voor natuur

• 9Bas Oosterhuis22-05-2015

Prachtige plaats

Voor een industriestad is Can Tho een zeer mooie en leuke stad. De omgeving (Mekong Delta) heeft ontzettend veel te bieden en ook in de binnenstad is erg veel te beleven. Ik vind Can Tho een relatief schone stad en ik zou het graag nog eens willen bezoeken.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in mei 2015

• 7Lindsay21-05-2015

Leuke plek maar niet bijzonder veel te doen

Can Tho is leuk vanwege de Mekong Delta, maar er is niet bijzonder veel te doen. Breng daarbij een bezoekje op het platteland in één van dichtstbijzijnde dorpjes. Dit zal absoluut meer waarde geven aan je bezoek aan Can Tho

• 8Omgeving

• 9Kari9220-05-2015

Mooie dagtochten

Perfecte bestemming om naar de Mekong Delta te gaan.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

• 8Laura1716-05-2015

Mooie en schone stad

Voordat wij naar Can Tho gingen, verbleven wij in Ho Chi Minh City. Can Tho is werkelijk veel schoner dan Ho Chi Minh.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd in mei 2015

• 9Jan-Nelwendels20-06-2012

Drijvende markt

Can Tho is de hoofdstad van de gelijknamige provincie en ligt in de delta. Bijna alle handel wordt op het water gehouden, op de drijvende markt. Dat is echt een belevenis om te zien. Het is een gekrioel van boten, geluiden van motoren, watertaxi's, roepende kooplui en wat al niet. Een uniek schouwspel.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2005

• 7LM2xinger12-05-2012

Mooi gelegen in de Mekong Delta

Uitstekende bestemming voor een boottocht naar de Drijvende Markt bij Cai Rang, een half uur varen van Can Tho. Deze markt is voor de lokale bevolking. De handel begint al om 4 uur. Aan een stok op de boot kun je zien welke producten worden verkocht. We verbazen ons over de wirwar aan bootjes die op het water zijn om waren te verhandelen.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in april 2012

• 8piripiri36909-04-2012

Leuke stad, volop in beweging!!

Tijdens onze rondreis verbleven wij één nachtje in Can Tho. Leuke stad, volop in beweging!! Markten, restaurantjes straatkraampjes, kleine kroegjes, voor elke wat wils. Prachtige boottocht over de rivier naar de drijvende groothandels markt gemaakt. Een geweldige ervaring,maar ga op tijd, voor 08.00uur dan is het nog niet zo druk met toeristenbootjes.

• 7Omgeving

Gereisd met partner in januari 2012