Sorteren

Reviews over Ca'n Picafort

Een fantastisch hotel

Sharon
    16-11-2018

Heel mooi hotel, vriendelijk personeel. Je loopt de straat uit tegenover het hotel en je bent bij zee. De accommodatie is ook zeer geschikt voor gezinnen. Mooi groot zwembad een een 'oasis chill out' met zwembad & Balinese ligbedden voor volwassenen, hier zijn dus geen kinderen onder de 18 jaar toegestaan. Als je van all inclusive houdt is dat bij dit resort zeker aan te raden. Goed eten, uitgebreid, veel keuze qua drinken/alcoholische dranken. S'avonds is er altijd een avondshow & animatie voor de kids. De lounge is lekker lang geopend tot 00:00. Hier kan je de hele avond gezellig zitten & met all inclusive de hele avond verschillende warme dranken/cocktails/bieren/wijnen en frisdranken. Ook is er bij hotel nog een supermarkt aanwezig dagelijkse dingen. C'an Picafort is een gezellig vissersdorpje, de winkels vind je voornamelijk bij de zee aan de boulevard. Veel terrasjes & souvernirs winkels. Zafiro hotel Mallorca is een aanrader!!

Het personeel maakt het verschil !

danny
    2-11-2018

heerlijk zwembad voldoende ligbedden

Volgend jaar weer!!

Ed
    29-10-2018

Eenvoudig maar goed en compleet hotel!!

Aardige mensen, zowel aan de balie als in het restaurant.

Compleet zwembad, turks bad, sauna, fitnessruimte, buitenbad.

Vlak bij het strand 50m. lopen.

Iedere dag ander eten, dus zeer gevarieerd en goed.

Volgend jaar oktober weer!!

Aanrader!

K.
    15-10-2018

Fergus Vell Mari is een echte aanrader! Wij verbleven er 2 weken en hebben het er 100% naar onze zin gehad.

Mooi en verzorgd zwembad, leuke kinderanimatie en kidsshow, over het algemeen tof animatieteam, verzorgd en lekker eten met showcooking, all-in betekent hier ook de HELE dag door eten en drank beschikbaar, nette kamers, vriendelijk personeel.

Wij voelden er ons heel erg welkom.

Heerlijke vakantie!

RJ
    15-9-2018

Wat een fijn hotel! Kamer waren netjes, iedere dag schoongemaakt. Eten was heerlijk. Zeer uitgebreid en afwisselend....dit werd wekelijks herhaald.

Strand was op loopafstand. Voor ons persoonlijk te druk/toeristisch. Maar het eiland heeft prachtige baaitjes, echt een paradijs. Huur een auto en ontdek dit mooie eiland!