Sorteren

hotels Ca'n Picafort

Reviews over Ca'n Picafort

Fantastisch,ik kom zeker terug.

Berghmans C.
    8-7-2018

- Spreken uitstekend frans aan de receptie en zijn zeer gedienstig en vriendelijk.

- Je moet geen handdoek leggen, er zijn ligbedden genoeg in deze periode tussen

al het mooie groen in de natuur. Meer dan plaats genoeg voor iedereen.

- Animatie is goed ,niet te druk en komen je niet echt lastig vallen om mee te doen.

- Het eten is uitgebreid,meer dan keuze genoeg en erg lekker. Ik had een all-in. De

hele dag kan je drank halen in de 2 bars en s'avonds meer dan genoeg

alcoholische drankjes om uit te kiezen.

- Ik heb elke keer buiten gegeten en dat was gewoon zalig al moet je soms eventjes

wachten voor een tafel.De bediening was super en zeer vlot om op te ruimen.

- Op 5 minuutjes wandelen ben je zo in het dorp ,het strand en aan de bushalte.

- De markt op dinsdag in Alcudia is zeker een aanrader.

- Mijn kamer was op het vierde verdiep,de zuidkant en wat een prachtig zicht, de

zonsondergang elke avond...prachtig.

- Je mag je kamer gebruiken tot 12 uur de dag dat je vertrekt en later kan je een

douche nemen in een voorbehouden hotelkamer en kan je zelf het uur vastleggen

wanneer je dit wil doen.

- Het enige min-puntje : Er is maar 1 stopkontakt in de hotelkamer.

Mooi hotel, vriendelijk personeel!

Edith
    28-6-2018

Afgelopen juni 5 dagen verbleven in Exagonpark met een vriendin. Mooi hotel, ligt enkele honderden meters van het strand af maar prima te bereiken via mooie weg. Kamer was gedateerd maar verder schoon. Dagelijks schone handdoeken. Personeel is erg vriendelijk. Ligging is prachtig, mooi zwembad en meer dan genoeg ligbedden in een mooi aangelegde tuin. Eten is prima, voldoende keuze.

Ligging prima,restaurant voor veel verbetering vat

Ludo
    18-6-2018

Fris gerenoveerd en zeer goed gelegen tov strand en winkelstraat en veel terrasjes in de buurt. Goede bedden, grote TV en goede gratis Wifi maar kleine kast met weinig bergruimte. Ouderwetse kleine badkuip om in te douchen. Er wordt zeer oppervlakkig gekuist en alle producten lijken wel op rantsoen (shampo, douchegel,koffie, thee,suiker) er wordt niks aangevuld ondanks fooi. We hebben zelf moeten vragen om de vloer eens te poetsen. Slechts 1 lift in gebruik voor hele hotel, tweede buiten dienst (waarschijnlijk al lang). Eten voldoende maar basic, brood lijkt soms op rantsoen en aanschuiven in een rij met 10 personen voor een koffie aan de toog is ook niet meer van deze tijd. Ook geen vers fruit ’s morgens muv wat gesneden meloen en ananas. Koud en desserten buffet elke dag hetzelfde, geen variatie. Weer rij van 10 personen aan grill omdat men niks op voorhand bakt. Geen schepijs of potjes-ijs enkel soort spuit-ijs (moet doorgaan voor softijs)maar trekt op niks. Om 20.00u is helft van buffet soms al afgeruimd en staan alle tafels vol vuile borden en glazen en is er geen propere ingedekte tafel meer te vinden. Het is dan echt een zootje een gevolg van veel te weinig personeel. Ook 80% van de klanten in korte broek of zwemshort tijdens diner zegt al genoeg. Op alles wordt hier bespaard, alles is strikt afgemeten en gerantsoeneerd. Bespaard op de kap van de klant en dat is een 4 sterren hotel onwaardig. Ons besluit: hotel op zich niet slecht gezien de ligging maar restaurant is voor veel verbetering vatbaar. Wie dit goed vind is waarschijnlijk nog nergens anders geweest.

Een goed hotel , maar niet meer

Jan B
    17-6-2018

Een zeer goed hotel met voortreffelijk eten goed assortiment en vriendelijk personeel. De kamers zouden iets ruimer mogen als je met 3 mensen op de kamer bent. Ook iets te weinig toilet ruimte beneden vooral als het druk is.

Het recreatieteam is wel goed maar is teveel gericht op de Engelse gasten . De Nederlanders zijn wel in de minderheid en worden dan ook niet zo in het recreatieteam opgenomen.

goed verzorgt hotel met lekker eten en drinken

lief
    29-5-2018

veel variatie aan eten, vis, vlees, pasta, rijst teveel om op te noemen, zeker niet alleen engels gericht, voor ontbijt allerlei soorten eitjes, beleg, kaas, slaatjes ….niets tekort gehad, mss dikke trui meenemen voor koude wind die zomaar opkomt. buskaartje op de bus kopen, er zijn mannen die je proberen een ticket te verkopen met bewijs bij, prijs 10 euro terwijl op de bus maar 1.80euro voor alcudia, opletten hiervoor, zelf niet meegemaakt maar een vrouw wel ze toonde ons het ticket maar daar kan je niet mee op de bus. wij zijn met de fiets naar alcudia gefietst dat is heel goed te doen. in natuurpark albufera kan je beter de korte wandelingen volgen, die zijn mooier dan die van 11 km, wij hebben een leuke vakantie gehad, mss iets minder voor gezinnen met kleine kinderen, zwembadje is aan de kleine kant, kinderspeeltuig in water zou leuk zijn

Ca'n Picafort scoort een 7,8 uit 10, op basis van 182 reviews