Sorteren

Reviews over Ca'n Picafort

Heerlijke vakantie!

RJ
    15-9-2018

Wat een fijn hotel! Kamer waren netjes, iedere dag schoongemaakt. Eten was heerlijk. Zeer uitgebreid en afwisselend....dit werd wekelijks herhaald.

Strand was op loopafstand. Voor ons persoonlijk te druk/toeristisch. Maar het eiland heeft prachtige baaitjes, echt een paradijs. Huur een auto en ontdek dit mooie eiland!

fantastisch

l stroek
    13-9-2018

alles was supergoed!Vriendelijk personeel en elke avond live muziek.

Komen hier zeker nog terug!

Anneke
    9-9-2018

Locatie was geweldig. Direct aan het strand. Ontbijt was top! Diner mocht voor ons iets uitgebreider zijn maar was goed. Buffet systeem. Wij zaten 6 hoog met zijzeezicht en spectaculair uitzicht op boulevard,zee en zwembad. Elke avond live muziek. Veel Duitsers maar vonden wij niet erg. Zwembad wel koud water maar de zee was heerlijk. Zee voor het hotel lagen stenen plateaus in maar loop je 30 meter naar links heb je heerlijk zandstrand wat langzaam afloopt. Vlakbij het hotel is een bushalte en van daaruit kun en alle kanten op. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Prima

Wendy
    31-8-2018

Prima hotel, netjes en schoon. Ontbijt en avondeten (ik vond het wat zout), voor ieder wat wils. Vers fruit volop aanwezig. Ze spreken Engels en Duits bij de receptie. Zwembad klein. Strand om de hoek. Zoek de grotere supermarkten, vanaf het hotel links uit, alsmaar rechtdoor, na ongeveer 10 minuten grote supermarkt met goedkopere prijzen dan de kleine supermarkten. Uitstapjes niet in hotel boeken, genoeg standjes in stadje waar je kunt boeken. Neem oordopjes mee! Ik zat aan de zijkant in levendige straat. Al met al, hotel is prima, kamer wat klein (maar hoeveel ben je daar). Alleen erg jammer van lange reis naar hotel en weer terug naar vliegveld, ruim 2 en half uur over gedaan.

Hotel Haïti was Top! We hebben genoten.

Petra
    13-8-2018

We zijn hier 8 dagen geweest en hebben het geweldig gehad, ontbijt van 8.00 tot 10.00 lunch 12.30 tot 14.30 Diner 18.30 tot 21.00 dit alles met een zeer gevarieerd assortiment voor elk wat wils het is maar net wat je lekker vind.

De bar was open van s'morgens 10.00 tot s'avonds 0.00 ook nog snacktijd van 11.00 tot 17.00 tijd genoeg om jezelf de hele dag te voorzien van eten en drinken. Kamers prima dagelijks schone handdoeken beddengoed, personeel erg vriendelijk. Vanaf 18.00 is er geen badmeester meer bij het zwembad maar je kon nog gewoon lekker zwemmen dit tot tegenstelling van het revieuw dat ik hier recent heb gelezen. De hele dag/ avond onebeperkt een ijsje kunnen eten.

Veel engelse vakantiegangers maar hier totaal geen last van gehad gewoon gezelligheid.

Wij hebben genoten van een schitterende vakantie!!