Camyuva (bij Kemer)

We hebben een aantal aanbieders voor Camyuva (bij Kemer) voor je op een rij gezet:

Prettig Reizen

hotels Camyuva (bij Kemer)

Prettig Reizen

Reviews over Camyuva (bij Kemer)

Leuke vakantie gehad

Sebastiaan kusters,
    27-11-2018

Leuk en net hotel. 50 meter van het strand en nette kamers. Eten is vrij redelijk, heb in ieder geval elke dag wel wat lekkers kunnen vinden. De minder hebben het heel goed naar hun zin gehad, mede door enkele geweldige personeelsleden oa de badmeester. Hotel is compleet Russisch,Oekraïne georiënteerd maar daar heb je echt helemaal geen last van het zijn allemaal gezinnen met vooral jongere kinderen. Het strand is bedekt met kiezels. Watersport is een aanrader en met onderhandelen betaalbaar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Raya,
    11-11-2018

Eten super goed personeels zijn heel vriendelijk en genoeg keus kwa eten alles woord vers gemaakt kamer zijn netjes en goed schoon park woord goed onderhouden ben hier al 4 keer geweest met plezier

Gereisd met partner in november 2016

Heerlijke vakantie gehad! Prima prijs/ kwaliteit..

JoBri0310,
    18-8-2018

Mooi hotel en villa’s. Netjes verzorgd. Appartementen in Villa erg ruim. Wij hadden een appartement met twee slaapkamers en een grote badkamer. Het complex is met name gericht op Turken en Russen. Er is een hoofdzwembad bij het hotel en bij de villa’s aan de overkant van de straat zijn ook een aantal zwembaden. Het eten is goed. Voor ieder wat wils. Wel erg druk tijdens het avondeten. Het kiezelstrand is een paar meter lopen. Heerlijk aan het strand. Klein restaurantje erbij waar je frietjes,hamburger en salades krijgt. Het hotel heeft een handdoekenservice. De WiFi is prima. Er is WiFi in de lobby, terras bij het grote zwembad en tevens aan de overkant bij het grote zwembad gelegen tussen de villa’s. Er zijn een paar winkeltjes in het hotel en ook op loopafstand. Naar Kemer zelf kun je met de dolmus ( voor het hotel )voor €1,-. Je bent er binnen een half uurtje. Hamam is een aanrader. Animatie is Oke. Show’s worden verzorgd door extern

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

ons tweede thuis geworden

Geert-Jan & Angela & Gilian,
    31-8-2017

Vorig jaar bezochten we dit resort, en toen hadden we al besloten dat we dit jaar weer zouden gaan. Dit jaar was het zelfs nog meer dan boven verwachting. Perfectie bestaat volgens ons niet, maar Simena Sun Club komt dicht bij perfectie. De kans is groot dat we volgend jaar weer gaan. Om een lang verhaal kort te maken, gewoon eens proberen, we weten zeker dat gezien de prijs en de kwaliteit het een buitengewoon goede keus zal zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Dat was genieten.

Vakantieganger,
    20-8-2017

Ligging was in een mooie tuin,net alsof het een dorpje was.

Personeel zeer vriendelijk en gek op kleine kinderen.

Niks is ze teveel.

Gereisd met vrienden in oktober 2015