Campbell River

hotels in Campbell River

We hebben een aantal aanbieders voor Campbell River voor je op een rij gezet:

Reviews over Campbell River

• 9Jose30-10-2018

Aboriginals journey Amazing

Met gids van aboriginal journeys weg geweest. Wat weet deze man veel te vertellen, houd van de natuur en koestert het. Is niet enkel voor de excursies maar geeft om het wildlife. Zo veel gezien , dolfijnen, orka, adelaars en grizzly beren. Neemt je mee door zijn prachtige land en je hangt aan zijn lippen als hij begint te vertellen. Hij vaart door prachtige gebieden waar anderen niet komen. En saai no way, boek een excursie bij hem en je hebt de tijd van je leven. En denk niet in tijd , want als hij wat ziet is de tijd vergeten je bent zo maar 9 uur op weg met hem.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 1Tamara29-09-2016

Alleen voor wildlifetours

Ga hier alleen heen voor wildlife tours. Verder is er niks.

• 1Uitgaanslevenn

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 8Marianne11-08-2013

Gezellige stad

Gezellige stad om even door te struien. Leuke pier en vele winkels. Vooraan in de stad zijn enkele grote supermarkten waar alles te koop is.

• 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Marieke26-09-2012

Vooral een mooi uitgangspunt voor excursies

Campbell River zelf is niet om vanuit je dak te gaan maar het is vooral een goed uitgangspunt voor wildlife excursies naar bijvoorbeeld de Knight Inlet of voor vistochten.

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 6hilde Boon08-08-2011

niet echt de moeite

Klein dorpje,wel mooie omgeving maar zou niet meer de moeite doen om er naar toe te rijden.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Ad14-10-2010

De plek om wildlife te zien in West Canada

Op onze reis van Calgary naar Vancouver maakte we een langere stop in Campbell River. We reisden van B&B naar B&B en ons doel was zoveel mogelijk te genieten van de geweldige natuur van West-Canada. In Campbell River hebben we een geweldige orca tocht meegemaakt. We zagen zeearenden, bruinvissen, bruine beren, zeehonden, een grote groep dolfijnen en 13 orca's. Alhoewel dit gebied bekend staat voor zijn zalm etende orca's zagen wij de killer whale variant.

De natuur rondom Campbell River is overweldigend en het stadje is nog niet verpest door het massa toerisme. Prijzen zijn redelijk en zoals eigenlijk overal in Canada zijn de mensen erg vriendelijk en behulpzaam.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in september 2010

• 5annette20-08-2010

specifiek om te vissen

in de rivier richting Golden river is er medio augustus de grote zalmtrek.komende vanuit Alaska om daar te paaien en te sterven. gedurende ons verblijf was de trek 2 weken eerder begonnen en stond iedereen op zalm te vissen. dagvergunning nodig. er is een prima hengelsportzaak om je te adviseren.vanaf de brug zie je de zalmen duidelijk stroomopwaarts met miljoenen passeren,uniek!gelimiteerde vangst,tenzij je alles direkt terugzet.een ware belevenis voor de sportvisser!de tocht richting golden river is ook mooi. in de zijrivier bij de camping was het paaien begonnen.zwarte beren komen graag een kijkje nemen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2010

• 6Svenne Rohenne09-09-2009

Word je niet vrolijk van, maar ...

Campbell River deed me denken aan Nieuwegein, maar dan aan Zee. In de stad valt weinig tot niets te beleven. Zelfs de shopping mall is dodelijk saai. Mocht je daar onverhoopt toch uitkomen, je kunt redelijk en gezellig eten bij de Riptide Marine Pub.

Maar.. als je naar Vancouver Island bent gekomen voor het zien van Orca's en beren, dan is een trip naar Campbell River wellicht toch de moeite waard. Je kunt daarvoor namelijk uitstekend terecht bij Discovery Marine Safaris. Niet goedkoop, maar lange (7 uur) boottochten naar de mooiste plekjes tussen de eilanden met deskundige begeleiding. Zwarte beren langs de oevers en de Orca's zwommen meer dan eens onder onze boot door.
    Vandaar ook de waardering van een 9 voor de omgeving.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur