We hebben een aantal aanbieders voor Cambridge voor je op een rij gezet:

Reviews over Cambridge

geweldig

kees vandamme,
    25-10-2017

mooi verzorgd hotel met goede kamers en kwaliteits service geweldige keuken. en uitstekende liging om de plaat te verkennen .

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

uitstekend hotel

René van der Klink,
    10-8-2012

wij verbleven Juli 2012 2 nachten in dit hotel. Het ligt enigzins buiten het centrum ( 20 minuten lopen ) maar de kamers , het eten en de service waren uitstekend. Zou hier beslist weer naar toegaan. Ruime kamers, uitstekende bedden, prima (geruisloze) airco. Uitestekend gegeten in het hotel restaurant en zelfs gedurende het verblijf "gratis" continental ontbijtbuffet genoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

keurig hotel

Ellen,
    2-8-2011

Een net hotel, maar niet bijzonder. Keurige kamer en badkamer. Mooi uitzicht op de rivier en de stad Boston. Grote shoppingmall tegenover het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

hotel ligt vlakbij Harvard

c_branje,
    7-5-2011

Het hotel ligt op loopafstand van de buurt waar de Harvard universiteit is. Heel gezellig met winkeltjes, straatmuzikanten en veel mensen op straat. Mooie grote kamer met 2 tweepersoonsbedden, mooie badkamer.

Gereisd met vrienden in september 1999

Geweldig

Roy V,
    23-4-2010

Het begon al met de ontvangst in het hotel: zoveel beter dan in de andere hotels waar we tot dan toe waren geweest. En de kamers waren helemaal betoverend! Over smaak valt niet te twisten: de inrichting van de kamers is bijzonder (beetje kitch, tijgervellen en zebraprint) maar de kamers en het hele hotel doet sjiek aan. Internet werkt erg goed, ligging is zeer centraal: T-station ligt om de hoek, groot winkelcentrum aan de achterkant. Boston centrum is 5 min. met de T, Science Museum 5 min. lopen, MIT dichtbij. Ik heb al heel veel hotels in Boston gehad, maar deze staat nu met stip bovenaan!

Gereisd zakelijk in april 2010