Sorteren

Reviews over Calpe

Geen 4 sterren waard!

Minten
    21-10-2018

Eten was koud en had geen smaak.vis was half gebakken.

Mensen laat u niks wijs maken dit hotel krijgt van ons 2 sterren op eten.

Fam van den berg
    16-10-2018

Wat een geweldig hotel.Alles goed:

Kamer,eten

(wij hadden alleen ontbijt)medewerkers,zwembad,ligging.

Echt geweldig .Nog even het benoemen waard;mijn man werd op zn verjaardag nog verrast met een héérlijke fles Champagne .Een dikke 10 voor dit hotel en we komen zéker nog eens terug

prima

Roel Jansen
    23-9-2018

Prima hotel , aardig personeel, schoon en goeie locatie

Onverwachts genoten!

Kim
    8-8-2018

We hadden met z'n vijven een appartement geboekt in Sol y Mar. Het appartement was verrassend groot. 3 grote slaapkamers en 2 badkamers. Een keuken en grote zitkamer. Vaatwasser en wasmachine zijn aanwezig. Ook hadden we een balkon met uitzicht op straat en deels de zee en de rots Ifach.

Supermarkt is te bereiken met de lift in het hotel. Groot aanbod voor een redelijke prijs.

WiFi is redelijk goed. Ook bij het zwembad.

Het zwembad is niet groot maar zeker niet te klein. Er zijn niet veel ligstoelen, dus op tijd komen voor een plekje in de schaduw is wel aan te raden. Er is een handdoekenservice. Je kunt de gehele vakantie een handdoek "lenen". Je kunt hem ook regelmatig wisselen. Iedere dag krijg je een coacktailtje aangeboden vanuit het hotel. Ook is er een klein 'kraampje' met zonnebrandcrème en aftersun. Die kun je gratis gebruiken.

Entertainment is goed en gratis. Alle lof voor Zaira hiervoor.

Tophotel

Ron Bergers
    11-7-2018

Dit Hotel is TOP, Niks op aan te merken.Ligging perfect,kamers,eten en zeer vriendelijke medewerkers, zo behulpzaam.

Maar touroperator is een groot drama,werkelijk schandalig.Kamer geboekt met Fontaal Zeezicht, kregen wij een kamer aan de zijkant,wel zeezicht maar ook loopt daar een weg die zeer veel verkeerslawaai brengt in de kamer.

Volgende dag naar receptie, uitgelegd maar er was geen andere kamer op dat moment.

Touroperator gebeld, er wordt dus niet opgepakt en je blijft in de wacht: 15 minuten .Host Olivier komt 45 minuten later dan hij had aangegeven: geen excuses.

Uiteindelijk na 2 nachten wel de kamer waarvoor ik heb geboekt gekregen.

Om een lang verhaal kort te maken: Touroperator verkoopt kamers met Frontaal Zeezicht maar heeft hiervoor geen contract met het hotel: want dit bieden ze zelf ook niet aan, dat wij uiteindelijk wel een kamer kregen met Frontaal Zeezicht kwam uit coulance van het hotel.

Olivier zou compenseren maar dat deed hij niet,touroperator ---