• Type accommodatie

hotels in Calpe

Reviews over Calpe

Heerlijk verwend

Cynthia, 14-1-2018
    Mooi hotel met een goede klantenservice, erg welkom. Onwijs mooi zwembad met heerlijk uitzicht op zee. Goede WiFi. Wij hebben het appartement genomen voor 6 personen. Kregen ook eenmalig een gratis (heel luxe) ontbijt. Midden in het centrum naast de zee. Kort om... Heerlijk verwend!

Uitstekende service

David, 10-1-2018
    Zeker zijn 4 sterren waard. Ik had er kamer met ontbijt en dat ontbijt was zo gevarieerd...echt top! Ik vond geen enkel nadeel.

Verwennerij

Nanda, 2-1-2018

Oud en nieuw in Calpe gevierd bij Sol y Mar. Mooi en fris hotel met perfecte lokatie. Sowieso hele boulevart erg netjes en nu zeker niet te druk maar toch goed weer.

We hadden een kamer met zeezicht. Absoluut een aanrader. Alles was aanwezig: koffie, bronwater, alle toiletspulletjes en ik was ook erg gecharmeerd van de slaap spray en voetencreme. Je kan zelf een geur kiezen voor de kamer en dan ruikt het net zo fris als de gangen en de lobby.

Nadelen: gangen erg donker, zwembad is kouder als de zee maar wel fijn liggen (nu was het wel heel rustig maar anders was het wel heel krap met z'n allen) en de douche is niet echt fijn maar de douche in het bad wel. Parkeren was wel duur.

Voordeel: ligging top. Frisse kamers en heel compleet. Heerlijk eten direkt in de buurt. Prachtig uitzicht en zeer compleet ontbijtbuffet. Voor een korte vakantie een aanrader

Groot hotel

Hans45, 20-10-2017

Hotel met zeezicht om bij strand te komen veel trappen af

Liften en koelkast aanwezig

Zwembaden op 2e en bovendste etage

Ruime schone kamer en badkamer

Uitstekend buffet en ontbijt

Redelijke drankprijzen

Wel veel gasten

In 1 woord voortreffelijk

Prima prijs/kwaliteit

jan, 29-9-2017
    Prachtige ligging rustig en vlak naast strand en het centrum.Vriendelijk personeel en alles zeer proper. Ontbijt en avondeten heel goed en afwisselend. Klein zwembad met weinig zon. Strakke inrichting. Niet voor kleine kinderen. voor herhaling vatbaar.
Calpe scoort een 8,2 uit 10, op basis van 366 reviews