hotels Caleta de Fuste

Reviews over Caleta de Fuste

Feestdagen 2019

Amanda,
    13-1-2019

Dit hotel is fantastisch. Het eten verandert elke dag, het heeft een zwembad dat heet is en een ander dat koud is, en het strand recht tegenover het hotel. Het weer was goed voor januari, bijna niet winderig.

fenomenaal

ransei,
    13-1-2019

Perfecte vakanties in Fuerteventura. Ik hou van Elba Carlota, het is de tweede keer dat we naar dit hotel gaan en het wordt steeds beter.

Dit hotel is een echte aanrader

Marga,
    11-1-2019

Prima hotel met goed bed, heerlijk eten en goede service. Alles is goed verzorgd en schoon. Op de laatste dag kregen we, zonder bijkomende kosten, een late checkout: we konden onze bagage in een speciale afgesloten ruimte zetten en nog gebruik maken van de all inclusive. Verder konden we vlak voor vertrek nog douchen en ons omkleden in een hotelkamer; prima service waardoor ook de vertrekdag nog een echte vakantiedag was!

goede kerst

jason der,
    4-1-2019

We brachten een week door tijdens de kerstvakantie in dit hotel. We waren blij met het eten met de aandacht van al het personeel en met de schoonmaak in het algemeen. We zouden teruggaan

Goede vakantie

shevas,
    3-1-2019

We zijn een week in dit hotel geweest. Het weer was perfect, behalve één dag, alle andere dagen hebben zon en hitte. Het eten is goed en ook het drankje