Sorteren

hotels Caleta de Fuste

Reviews over Caleta de Fuste

Prima hotel, op een mooie maar rustige locatie

D. de Graaf
    8-11-2018

Fijn hotel! Het ligt in een mooi aangelegde tuin en wordt goed onderhouden. Er zijn 2 grotere zwembaden, waarvan er 1 verwarmd is. Dit is ook echt wel nodig. Ook het kinderbad is goed verwarmd. Fijn, want dan kan er ook op een frissere dag gezwommen worden. Er komen wel non stop vliegtuigen overvliegen...

Het eten is prima en afwisselend.

De kamers zijn netjes en ruim, alleen kregen wij altijd te weinig handdoeken.

De handdoeken voor het zwembad kun je 2 x per week wisselen aan de receptie. Niet handig. Ook zijn de medewerkers van de receptie niet altijd even vriendelijk. De bar is onderbezet en ook zijn er niet veel cocktails inbegrepen in het all-inclusive. De bar in de zaal waar de minidisco is en een deel van de shows gaat pas om 21 uur open, terwijl de

Minidisco iets na 20 uur begint.

Wat wel erg fijn is, is de interactieve zuil van Lovesharing waarmee je oa een auto kunt huren. Uitstekend geregeld en goede service.

Oasis Park

Hadden wij niet willen missen

Petra van bree rongen
    3-11-2018

Een prachtig hotel lief personeel zeer goede annimatie de hele dag en in d ee avond super goed eten het oasis park is een aanrader is ons heel goed bevallen gaan zeker weer een keer terug naar dit fantastische eiland en het h hotel

Geweldig. Hotel

Panman
    2-11-2018

Het is een eiland waar geen groen is bijna alleen lava

Voor herhaling vatbaar!

Paul Maessen
    1-11-2018

Het hotel is qua faciliteiten eigentijds en het gebouw etc. is goed onderhouden. Personeel is beschaafd en zorgzaam richting de gasten. De prestaties van de keukenbrigade verdienen zeer positief gewaardeerd te worden evenals de inzet van hun collega's in de diverse bars. Het recreatieteam is erg enthousiast en kundig. Minpunten zijn er ook; laag overvliegende vliegtuigen in de morgen en namiddag. Toen wij hier verbleven waren er relatief veel weinig gecultiveerde Engelse gasten die zich misdroegen. Als vergelijk: Russen in Egypte zijn veelal beschaafder qua attitude;

Hotel zeer schoon en voorzichtig

Nuschins
    1-11-2018

Hotel zeer schoon en voorzichtig. De kamers zijn ruim, netjes en schoon. In het restaurant kun je alles vinden wat je wilt, er is veel eten. Het heeft 3 zwembaden, waarvan een voor kinderen en directe toegang tot het strand