Cala d'Or

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala d'Or

Heerlijk en knus hotelletje!

Helmonder,
    4-8-2015

Juli - Augustus naar Cala D'or geweest, hotel Ses Puntetes, mooi en gezellig familie hotelletje en ziet er zeker goed verzorgd uit qua eten ( half-pension ), maar ook de kamers en het verschonen daarvan! Wordt allemaal top geregeld en snel. Inchecken duurde niet lang, waren erg vriendelijk verder.

Plaats zelf is ook helemaal super, je hoeft je eigen niet te vervelen, bij het hotel kun je zelf ook tripjes boeken en regelen, dus met andere woorden.. top vakantie achter de rug!

Gereisd met partner in augustus 2015

Fijn hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Astrid,
    7-8-2013

Hebben hier 15 dagen gezeten. Schone kamers (niet zo groot maar je slaapt er alleen maar).

Heel vriendelijk personeel!! Zowel de eigenaren als de kok als de schoonmaakster. De ligging is erg goed je bent zo op het strand en in het centrum.

Het eten vond ik minder, maar ik ben een lastige eter. Wel veel keuze maar meer op Duitsers gericht. Wij vlogen snachts terug en kregen een ontbijt pakketje mee. Conclusie: een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd met partner in juli 2013

Een aanrader

Erwin,
    12-12-2011

Een geweldige vakantie hebben wij daar gehad. Lekker onbezorgd kunnen genieten van dit super complex waar voor ieder wel iets te doen is. Het goede personeel en animatie hebben ervoor gezorgd dat wij een leuke vakantie hebben gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

heel goed

Herman Hemme,
    13-10-2011

Leuke accommodatie,midden in het centrum van Cala Dór en dicht bij zee,personeel heel klantvriendelijk en behulpzaam,goedontbijt met div.broodsoorten beleg geb.eieren koffie,thee en jus de órange zoveel als je maar wilt. Kamers worden elke dag schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken.Geen restaurant maar is ook niet nodig genoeg eetgelegenheden in het centrum .Prijs/kwaliteit goed.

Gereisd alleenreizend in september 2011

Tophotel op geweldige lokatie!

MD,
    23-11-2010

Wij hebben in juni 10 dgn in dit hotel verbleven. Prachtig hotel op top lokatie aan de mooiste baai van Cala D'or en vlakbij het centrum. Het ontbijt is uitgebreid en in de eetzaal heb je een prachtig uitzicht over de baai. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was netjes. Echt een aanrader voor een romantische vakantie. Zowel bij de bar bij het zwembad als bij de bar aan het strand kun je heerlijk vertoeven en lekker lunchen.

Gereisd met partner in juni 2010