hotels in Cádiz

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Cádiz

Zonuren6h6h8h8h10h11h12h11h9h7h6h5h
Dagen regen9878531127710

Reviews over Cádiz

• 7J de Grauw van Rijswijk11-08-2018

Mooi vakantie! Een keer geweest is genoeg

Wel goed is: het is meer steden/strand vakantie. Mooie stad veel te zien. Van daaruit waren we naar Gibraltar en Sevilla geweest. Welke niet is: is niet zo geschikt met kinderen naar toe te gaan. We hadden hotel met heel kleine zwembad.

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 9g.hattem305-01-2018

lekker Spaans

bezoek de oude stad je kunt er uren dwalen met mooie winkels en heerlijke tappa's ,neem de trein naar Jerez de la Fontera bezoek de bodega,s of ga naar Sevilla

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2016

• 9J.van der Rijst30-06-2017

FAntastische mooie oude binnenstad

Perfect om cultuur op te doen,mooie kathedraal,mooie parken,lekker winkelen in een van de smalle straatjes,in de oude binnenstad.Met openbaar vervoer is alles goed te bereiken.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Shirley29-05-2017

12 dagen fantastisch stad na mijn hart!

De beoordeling die wij niet konden vinden! Iedereen zei, niet doen, leuk voor een dag echt alleen voor Spanjaarden! Onze mening; Fantastische mensen, vriendelijk & behulpzaam! Geen probleem met bestellen zij deden hen best ons te helpen en wij probeerde met de Engelse kaart in t Spaans te bestellen! Dat vonden ze top en we kregen zelfs les :)

Ons hoogte punt buiten de steden in de buurt (we hadden een auto), Playa de Mecca, geadviseerd door een spaans stel! Heerlijk spaans strandje waar in de middag een vers (in de ochtend) gemaakte paella word geserveerd! Tegen de berg zit een Marokkaans uitziende strandtent met sprookjesachtig uitzicht!!

T uitgaan wel alkeen in t weekend, was een belevenis! Echt Spaans, grote groepen jongeren die in drinken op een dakterras (wel een honderd). Tot een uur of 3 en dan gaan ze feesten tot in de ochtend, we stonden er tussen heel apart haha

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Jos Geene14-09-2016

Historierijke plaats.

Cádiz is een hele oude historierijke plaat,130.000 inwoners, alleen maar hoogbouw. Veel bezienswaardigheden die men kan bereiken te voet, stadsbussen, taxi's, fiets(verhuur) of de hop on hop off bus (18 euro) met 12 haltes. Zeven km. lang strand, dat elke dag wordt schoongemaakt, daarnaast lange en brede wandelboulevard. Kosten voor 2 ligbedden en parasol is 10 euro. Vele restaurants, barretjes, terrassen, (nauwe) winkelstraten, pleinen, monumenten, voetbalstadion (2e liga) CF Cadiz, een gigantische nieuwe toegangsbrug naar het oude centrum met een doorvaarhoogte van 70 meter, 3km. lang en een hoogste punt van 185 meter.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Ruben07-09-2016

Authentiek en gezellig stadje

Geweldig leuk stadje met een leuke boulevard, leuke straatjes, veel terrasjes en erg veel gezelligheid en warmte. Het is een stad waar nog niet veel toerisme is, dus je proeft hier het echte spaanse leven. Bezoek ook eens Barrio de la Vina, een erg leuk straatje waar je heerlijk vis kunt eten!

• 9Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Sandra28-05-2015

Aangename mooie stad met propere stranden

zeker een bezoek waard 'Torre Tavira' met zijn donkere kamer aangenaam wandelen in parque Genoves, van puerta de la Caleta naar Castillo de San Sebastian, Campo del sur.gewoon de kaart erbij nemen en alle plaza's bezoeken

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10Mevrouw drijdijk10-02-2015

het was zeer goed

het was zeer goed ; georganiseerd met een rondreis om de steden Sevilla en Gibraltar te bezoeken ; heel interessant ;

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Bart14-11-2014

Cadiz is absoluut de moeite waard.

Bezoek Cádiz met tal van culturele bezienswaardigheden, de zeehaven (met Cruiseschepen), de kleine straatjes in het oude stadsgedeelte, ..... lekkere eten indiverse restaurantjes maar onze topper Restaurant Baleandro !!

Gereisd met partner in januari 2014

• 8arija04-11-2014

Oogverblindend licht op de kade

Prachtige vestingstad stad met oogverblindend licht op de kade.

• 8Cultuur
    • 8Zorg voor natuur