hotels in Byron Bay

hotels Byron Bay

We hebben een aantal aanbieders voor Byron Bay voor je op een rij gezet:

Reviews over Byron Bay

• 9Monique Snellink21-04-2019

Geweldig, mooi, genieten.

Geweldige plek! Huur of nog beter koop een auto of van en ga van strand naar strand. Stop overal bij een leuk koffietentje of beach restaurant voor koffie en wat lekkers. Vergeet Belongil beach niet, mooi en rustige plek. Neem een duik in het mooie water en geniet van de rust en zon. Aan het eind vd dag ben je terug in het centrum, ga voor lekkere taco's naar Margarita, dichtbij het strand, ijsjes als toetje een stukje verderop bij Pink, en daarna terug naar Margarita voor een cocktail. Hoor de drums langs het strand. Zit lekker in het gras uitkijkend op de oceaan. Geweldige sfeer. Aanrader!

• 9Zorg voor natuur

Alleen gereisd in januari 2019

• 8Catherine Ooms27-11-2018

cheer up, slow down, chill out!

Dit is een prachtig klein surfstadje waar een ontzettend relaxte vibe hangt. Er hangt een beetje een hippy cultuur met blote voeten op straat lopen en veel straatartiesten. Natuurlijk ook heel veel surfers en meerdere mooie stranden. Dit stadje is de definitie van het woord relaxed. Veel uitgaansmogelijkheden, voor ieder wat wils. Hele vriendelijke mensen heb ik zelf ervaren als solo backpack reiziger. Ik heb hier echt de tijd van mijn leven gehad voor 3 maanden. Ik ben hier nu 2 x in 2 jaar geweest en ik zou in een heartbeat weer terug gaan, its my personal paradise.

• 8Omgeving
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Alleen gereisd in januari 2016

• 5Vicki03-12-2013

Gaat behoorlijk achteruit

Nog altijd beeldschoon, maar de restaurantjes en service gaan alsmaar achteruit! Ik heb hier jaren gewoond, en het is bijvoorbeeld triest om te zien hoe smerig de Beach Hotel is geworden. Restauranten zijn te duur, kwaliteit eten vaak bar slecht, want ze weten dat er volgende dag weer een nieuwe groep toeristen staat te wachten.

Uitgaansleven nu nog meer op jongeren gericht. Maar gelukkig wel goede aanbiedingen via het culturele centrum. Mijn tip: ga Byron uit, richting Mullumbimby, Brunswick Head, Myocum, Bangalow etc. Schitterende natuur, veel minder druk, en nog de sfeer die Byron vroeger had (dus lekker alternatief!)

• 4Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 10Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2013

• 9h_pen25-03-2013

Echt toffe plek!

Byron Bay staat bekend om zijn surfers/backpakkers en alternatievelingen. Deze allemaal gezien tijdens ons verblijf. Echt toffe sfeer in dit plaatsje, layback! Leuk Aboridginal winkeltje met spullen van lokale artiesten/kunstenaars. Bayron Bay is niet groot, alles ligt nabij het strand bij elkaar.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Peter16-02-2012

gezellige badplaats

Goede bestemming voor strandliefhebbers en mensen, die van uitgaan houden. Er is veel te doen en de plaats heeft een gezellige sfeer.

• 6Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9menno06-03-2011

Relax

Byron Bay is een hele relaxte plaats. Ontspannen is hier het sleutelwoord. Je kunt er prima surfen, lekker op het strand liggen of genieten van het leven op een van de vele terrasjes.

• 10Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in januari 2011

• 5FHO13-01-2011

Hippie/ uitgaansdorp

Byron Bay heeft mooie stranden en is een gezellig stadje. Wel een beetje een hippie dorp. Daarnaast ook een dorp waar veel jongeren vakantie komen vieren en behoorlijk gaan stappen. Waar ook voldoende mogelijkheden voor zijn.

Wanneer je jezelf niet tot een van bovenstaande groepen rekend zou ik persoonelijk iets verder buiten het centrum gaan zitten qua hotel. In de omgeving zijn prachtige hotels.

• 4Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in december 2010

• 10astridk06-01-2011

moet je zien

deze plek moet je gezien hebben schitterend gewoon zoals alles in australie .we hebben het lighthouse gezien en later gaan zwemmen en als dinner zijn we naar bolcon geweest super lekker eten.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in november 2010

• 8Bart01-12-2010

Leuk hippiestadje

Byron bay is een plaats aan de ooskust die je gezien moet hebben. Erg klein stadje met allemaal Hippies, erg leuk. Ook is dit een hele goede plek om te surfen, surf je zelf niet geeft niet, dan is het een genot om anderen te zien surfen. De vuurtoren is ook erg leuk en daar ben je dan echt op het meest oostelijke stukje van het Australische Vasteland.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Stranden

Alleen gereisd in mei 2010

• 8Martin25-07-2009

Toeristisch maar erg leuk

Byron Bay is echt een bekende badplaats aan de oostkust, maar daardoor niet minder leuk. Gezellige café's en winkeltjes, mooi strand, en prima campings in de buurt (wij stonden vrijwel in het dorp op een leuke camping). Als je de oostkust 'doet' moet je hier 1 of 2 nachten blijven, erg gemoedelijke sfeer. En vanuit Byron Bay kun je gemakkelijk weer het binnenland in of verder de kust verkennen.

Gereisd met partner in oktober 2006

10 van de 17 reviews gezien