Buskerud

Reviews over accommodaties in Buskerud

Fantastisch wintersporthotel

Mariska,
    18-6-2018

Wát een fantastisch hotel is dit. Zo sfeervol en ruim in opzet. De entree is helemaal van hout, het personeel is heel vriendelijk en spreekt goed engels. We hadden een kamer in de hotelwing. Kamer is wel ´donker van inrichting´ maar daardoor juist gezellig. Prima bedden. Eten en drinken is niet goedkoop, maar dat weet je als je naar Noorwegen gaat. Vanuit het hotel kun je zo naar de skilift lopen en de skibus voor het andere skigebied stopt gewoon voor de deur. Skien in Geilo is super. En we hadden geluk met mooi weer. Ik zou er zó nog een keer naar toe gaan.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Ada Janssen,
    5-8-2017

Alleen al de lobby is overweldigend. De inrichting getuigd van goede smaak en is zeer sfeervol. De kamer was groot, schoon en mooi compleet ingericht. In het dorp zag ik nog iets van Vestlia, misschien dat de vorige schrijver daar zat. Over het hotel niets dan lof!

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel

Nicolet Hoff,
    10-8-2016

Prima hotel op een halve kilometer van het centrum van Geilo. Het is een beetje een chique bedoening. De kamers zijn prima. Er is een zwembad met bubbelbad en glijbaan en een welness gedeelte. Ik was er in de zomer. Toen was het hotel wel half leeg.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig, luxe en compleet resort

Familie van der Poort,
    7-8-2016

Drie dagen vertoefd op dit resort tijdens rondreis Noorwegen. Prachtige appartementen, modern, wel klein voor 4 personen en soms gehorig. Geheel straalt luxe uit en heeft veel te bieden, ook voor kinderen. Zwembad, sauna, fitness, spa, voetbalveld, meer, midgetgolf, boerderij met dieren. Onze jongens hebben zich prima vermaakt, ondanks het slechte weer. Broodjes gebakken bij de boerderij, kanoën op meertje. Goed dat op het park van alles te doen is want omgeving biedt voor oudere kinderen niet veel, naar ons idee. Over hele park WiFi. Bij goed weer kun je hier zo een week verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi hotel

jet,
    27-6-2016

Ruime kamer, hotel in Noorse stijl. Te druk bij buffet. Mooi wandeling naar het centrum.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)