hotels Burgenland

Reviews over accommodaties in Burgenland

Voor herhaling vatbaar.

Mooi, rustig hotel,
    5-8-2017

We hebben hier een week verbleven, half-pension. We werden vriendelijk ontvangen na onze verre reis. Hadden een mooie kamer met balkon, ijskastje,... Heel proper en verzorgd. Het ontbijt was prima. Ook het diner was goed, met elke dag andere gerechten .(buffet).

Het zwembad en de tuin was mooi en goed onderhouden. Je kan ook fietsen huren in het hotel. Omgeving is heel mooi, leuke dorpjes rond het meer.( Een auto is wel noodzakelijk). Spijtig dat het hotel niet direct aan het meer ligt. We willen hier zeker nog terug komen.

Keurig hotel in saaie omgeving.

adidasfan,
    25-7-2017

Bediening was heel goed. Kamers en eten prima.Niets was niet goed. Helaas is Neusiedl niet bepaald een bruisende bestemming maar daar kan het hotel niets aan doen. Het is meer een conferentiehotel dan een toeristenhotel.

mooi hotel in prachtige streek

Stephan&Nathallie&kids,
    30-12-2011

rustig gelegen hotel, mooie familiekamer, zeer vriendelijk tegen kids (3&5),

ideaal voor fietsers (vrijwel vlak), eten is goed tot zeer goed

Overheerlijk hotel, zou onmiddellijk teruggaan

Familie Claes,
    23-4-2011

Is een familiehotel geleid door Mh en Mvr junior Schmidt en ook de senior opa en oma zijn de hele dag nog in de weer om ieder op zijn wenken te bedienen. De kamers zijn niet heel groot maar beschikken over alle luxe. De ontvangst bij aankomst is toch wel iets heel speciaal, je krijgt dan een ballon in de vorm van een hart met een kaartje aan, daarop kan je dan iets noteren en vanuit je hotelkamer kan je dan de ballon laten opstijgen, heel romantisch. Het eten is voortreffelijk van voorgerecht tot en met het kaas buffet. Bij aangenaam weer kan je kiezen of je binnen of op het terras wil eten (een aanrader). De wellnes is wel klein maar er zijn toch verschillende sauna's aanwezig en er is een klein binnen zwembad. Het hotel beschikt ook over een grote tuin met overal ligstoelen en parasols je krijgt bij aankomst ook een strandtas met strandlakens aangeboden. Voor de fiets liefhebbers zijn er fietsen aanwezig en je kan je eigen fietsen opbergen in hun garage. Kortom een echte aanrader

adembenemend

Natascha,
    16-1-2011

het is een prive hotel van kennissen. waar we als ware gasten werden ontvangen en een mooie rondleiding kregen in het kleine prachtige dorpje.. ik had uitzicht vanuit mijn hoog balkon keek ik tegen open wieden en hoge bergen aan.. alles was in een woord adembenemd!!