Bukowina Tatrzanska

hotels in Bukowina Tatrzanska

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Bukowina Tatrzanska

Reviews over Bukowina Tatrzanska

• 9Nathalie Roozeboom01-03-2016

Top locatie

Bukowina tatranska is er gezellig dorpje/plaats. Zowel voor de winter vakantie als de zomer. We zitten altijd in een pension waar we al 36 jaar komen. Ze zijn net familie van ons en ze beschouwen dit ook. Je zit zo half uur van zakopanne af waar je ook gezellig kan winkelen en zo de bergen in kan. Voor mij een top locatir

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Łukasz30-01-2014

Nowa stolica Tatr

Miejscowość, która ciągle się rozwija. Powstają tam nowe pensjonaty i hotele. Atrakcją są też źródła geotermalne. Bliskość granicy ze Słowacją i szlaków min. nad Morskie Oko to koleje plusy Bukowiny. Dobra alternatywa dla hałaśliwego i drogiego Zakopanego.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 5JARSIL27-10-2012

ok.

hlavně krajina super.upřímně,nic jiného jsme neviděli,akorát jsme byli ve dvou hospodách,jedna na houby,zima jak v Rusku a druhá super,parádní domácí pirohy.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Damian14-10-2012

Miło i przyjemnie

Polecam dla wszystkim którzy chcą odpocząć od zgiełku miasta.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 8Katarzyna24-04-2012

Super widoki,przyjemne miejsce,kosmiczny relax

Dokładnie mam na mysli nie tyko słynne termy w Bukowinie tatrzańskie ale pensjonaty w których mozna spełnić ekscytujący urlop czy to romantycznie w pokoju o wysokich standardach czy to w którejś z urokliwych i stylowych karczm w swietnej niedalekiej od centrum lokalizaji czy to np relaxujac sie na basenach termalnych naprawde warto..polecam

• 9Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Bas17-04-2011

Buitenlands kamp

Hiken, terrasjes pakken, overnachten in een berghotel, mooie natuur, vrolijke en aardige mentaliteit, Engels en Duits verstaanbaar, shoppen, kamperen, zwemmen in rivieren en sommigen ziek van bepaald drinkwater. Heerlijk om er te relaxen en toch actief te doen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 9peter en cocky nuijten04-12-2010

wij komen er nu voor de 19e keer

heel leuke plaats wij komen er nu voor de 19e keer in hetzelfde pension victoria met kerstmis en nieuwjaar om te skien en we worden elk jaar weer als familie beschouwd. zo gastvrij zijn ze.

• 7Uitgaanslevenn

januari 2010

• 9Cocky Nuijten01-12-2008

Mooie gezellig bergdorpje!

Al 18 jaar gaan we hiernaartoe ,hetzelfde pension,alsof je bij familie thuiskomt om de feestdagen te vieren ,zoveel nostalgie en gemoedelijkheid,elke keer overdondert het ons nog! en dan die omgeveing,zo mooi!!!!!!! echt een aanrader!!!!

• 8Uitgaanslevenn

december 2008