We hebben een aantal aanbieders voor Bruttig-Fankel voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bruttig-Fankel voor je op een rij gezet:

Reviews over Bruttig-Fankel

Een goedkope aanrader voor een weekend weg!

KvdM,
    29-10-2017

Eenvoudig maar schoon hotel met prima ontbijt en grote kamers in het naastgelegen Gästehaus. Huisdiervriendelijk. Voldoende uitlaatgebieden in het park langs de Moezel. Wij hadden kamernr.124, ruim, schoon ingericht met 3 bedden, bank en zitje. Niets mis mee! Wel een heel klein balkon. Geen koelkast. Wat wij als minder prettig hebben ervaren was de indeling van de tafels met ontbijt. Zo kon het zijn dat je met een ander vreemd stel aan 1 tafel werd gezet. Kortom, te weinig tafels voor het aantal kamers. Personeel vonden wij wat nors overkomen, jammer. Bushalte om de hoek net als het vertrekpunt vd boot. Dorpje Bruttig is niet veel. Erg rustig. Beilstein (op 2.5km) is een aanrader, klein maar gezellig. Cochem ligt op ruim 6.5km. Tip: wanneer je gaat lopen/fietsen neem dan de rechterzijde langs de Moezel richting Cochem. Parkeerplek hotel karig.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer correct herhaling vatbaar.

C.A. Maertzdorf Veenendaal,
    29-1-2017

Zeer vriendelijke eigenaar. Ontbijt een 10. Zeer schoon. Mooi uitzicht als je balkon hebt. Wij hadden kamer 5 op de eerste etage. Geen "herrie" hotel, het gros was 65 plus. Eigenaar stelt veel vertrouwen in hun gasten. Consumpties moeten zelf bijgehouden worden in de avond. p.s. wij werden ontvangen met een super glas witte wijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastisch verblijf

Aleidus,
    31-10-2016

Dit is een zeer gastvrij hotel. Goed verzorgd ontbijt en diner. Gezellige bar. Schone en nette kamers.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg leuk hotel op een top locatie.

Karin hermans en Piet Staaks,
    24-10-2016

Wij zijn net terug van een weekend verblijf in de Moselhut. De gastheer en gastvrouw doe er alles aan om je een aangenaam verblijf te geven. Het hotel is eenvoudig maar heel netjes op een top locatie aan de Moezel en dicht bij Cochem en andere gezellige dorpjes.Je kunt er heerlijk ontbijten en avondeten. Het ontbijt bestaat uit heerlijk vers gebakken broodjes en gebakken omelet, spiegelei, kaas en diverse soorten beleg en zoet beleg.Een druk op het belletje en de gastheer Math maakt je ei naar keuze. De menukaart voor het avondeten is ook divers en word vers bereid na je bestelling. Al met al een aanrader met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De kwaliteit is zelfs beter dan de prijs. Wij gaan er zeer zeker nogmaals heen en verheugen ons op het volgende bezoek aan de Moselhut en zijn prachtige omgeving.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voor ons motorrijders mooie omgeving

Hans Thomassen,
    7-10-2016

Gezellige sfeer, makkelijke gastvrouw, gastheer tevens de kok kookt heerlijk. Motor stond mooi in de garage Prijs kwaliteit prima

Gereisd met partner in oktober 2016