We hebben een aantal aanbieders voor Brussel voor je op een rij gezet:

hotels Brussel

We hebben een aantal aanbieders voor Brussel voor je op een rij gezet:

Reviews over Brussel

• 8Angelique02-12-2017

Leuk voor een daagje rondlopen

Met mijn zoon van 11 zonder plan met de trein naar Brussel gegaan. Je stapt echt midden in het centrum uit, ideaal. Zonder plan was uiteindelijk niet zo'n goed idee. Eerst een beetje doelloos rondgedwaald. Gelukkig heb ik familie in Brussel wonen dus even wat tips gevraagd Natuurlijk even langs Manneke Pis. Stelt niks voor maar je moet er geweest zijn. Patat gegeten bij de beste patatwinkel van belgie. De kunstberg op geweest, echt een hele klim. Souvenirwinkeltjes afgeweest, verschillende bekende gebouwen bekeken enz. We hebben ons goed kunnen vermaken. Het is een gezellige mooie stad. Het enige wat wel een beetje een minpunt is, zijn de vele militairen die overal rondlopen. Op het station staan ze op elk hoekje. Misschien voelen mensen zich er veilig door maar ik werd er ongemakkelijk van.

• 7Omgeving

juli 2017

• 8Koos Piena02-12-2014

Gezellige stad.

Prima stad voor gezellige en interessante stedentrip. Veel kerken en paleizen, natuurlijk het stadscentrum, de oude markt, maar daar omheen nog veel meer interessante pleintjes, parken enz. En natuurlijk de Belgische biertjes.... Wel opvallend veel zwerfvuil: moeten ze echt iets aan doen!

• 7Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in november 2014

• 9Rene18-02-2013

Zeker voor herhaling vatbaar.

We zouden het zo over doen, maar dan voor een langere tijd, was veel tekort.

• 9Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 7Harco19-11-2006

Twee keer een weekendje in Brussel geweest. Stripmuseum valt een beetje tegen, Atomium is van buiten erg mooi, binnenin is het niet zo bijzonder. Automobielmuseum (Autoworld) is leuk om te zien. Verwacht niet te veel van de restaurantjes direct in het centrum. Grote Markt is wel erg mooi. Openbaar vervoer is niet duur en rijdt (redelijk) op tijd.

• 6Sfeer in stad
    • 7Omgeving

Gereisd in november 2006

• 8Annemarie22-10-2010

Leuke stad

In 2 dagen heb je Brussel wel gezien, de bekende hotspots heb je dan eventueel lopend kunnen bezoeken. Denkend aan: -grote markt,erg gezellig en leuk sfeertje! Wel prijzig. -manneke en janneke pis, grappig en hoort erbij. Janneke is even zoeken in de restaurantjes straatjes! -atomium, niet heel speciaal maar wel mooi om even van buitenaf te bekijken -stripmuseum, leuk maar veel onbekende tekenaars voor Nederlanders -wijk St. Gery, zeer gezellig met een beetje "creatieve mensen" (alternatief) -Grote Zavel, leuke antiekmarkt - Sint Hubertusgalerijen, leuk om even doorheen te wandelen. Lopen wel rare mensen rond waarvan je je afvraagt wat ze daar doen of willen doen. - Brussel centrum, leuk winkelcentrum. Leuke winkeltjes en veel chocolade. Kies een leuk winkeltje uit om even binnen te kijken. Groot verschil in prijzen van de chocolade! -chocolade museum: naast Grote Markt, erg slecht.

Op zondag is vogeltjesmarkt A'werpen leuke afsluiting. 2 dagen Brussel is genoeg.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7John24-10-2010

Top

Imposant paleis van justitie en schattig Manneke pis.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9E. Bakker06-12-2009

Bruisend, gezellig

Brussel staat zeker eens per jaar op het programma. Gezellige winkelstraatjes, de grote markt is prachtig, maar ook een mooi warenhuis voor de winkelfans. Talrijke eetgelegenheden in elke prijsklasse, gezellige bars/kroegjes. Mooie musea en gebouwen. Art Nouveau- en andere interessante wandelroutes. Gemoedelijke sfeer. Je hebt niet het idee dat je 'verdrinkt' in de grote stad. Meeste bezienswaardigheden voor de echte wandelaar bereikbaar, maar ook prima openbaar vervoer.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in december 2009

• 8rob-rck15-06-2011

Mooie stad

Brussel is een erg mooie stad: mooie gebouwen, mooi aangelegde parken. Uiteraard mag een bezoek aan een van de vele terrasjes niet ontbreken.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 1985

• 7Aldo Nilsen31-03-2010

Byplanlægning ikke eksisterende...

internationalt atmosfære men desværre bor der belgiere i byen.

• 5Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn

Zakelijk gereisd in februari 2009

• 5adsl268797_115-05-2011

niet met de kerstmarkt

Wij gingen voor de veelbelovende kerstmarkt... Buiten 25 kraampjes niet veel gevonden. Schijnt toch ergens een grote kerstmarkt te zijn, maar helaas hebben wij deze niet gevonden.

Centrum is leuk met verschillende winkels. Enig nadeel blijft dat men blijft weigeren om je te woord te staan in het Nederlands. Engels wilt men hier en daar een beetje spreken... Dit maakt het toch wel een beetje een ongastvrije stad.

• 5Sfeer in stad
    • 6Omgeving