• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Brugge

Zeer gezellig hotel en mooi interieur

Wendy, 17-2-2018
    Prachtig hotel, ruime kamers,zeer gezinsvriendelijk.

Geweldig

Emmy Rijkers, 17-2-2018
    NH Hotel ligt vlakbij het prachtige centrum van Brugge. Het hotel heeft ruime kamers en prima bedden. Ook van het uitgebreide ontbijtbuffet hebben we genoten.

Komen graag nog eens!

Suzy C., 7-2-2018

Het is een prachtig hotel, erg mooi en zeker een aanrader! De inrichting is lekker ouderwets en aan de details is goed gedacht.

Het personeel is vriendelijk, en de locatie is geweldig. Parkeren is er wat minder, maar je zit wel echt op een top locatie!

Onze kamer op de beneden verdieping grenzend aan het kanaal was ook prachtig. Het was de goedkoopst aangeboden suite, maar dat was al een luxe suite eigenlijk. Grote badkamer en mooi ingericht. Er was wel e.e.a. stuk....lamp, gordijn roede hing losjes ad muur en nog wat kleine dingetjes. De puntjes moesten nog wel op de i en dat verwacht je wel voor de prijs.

Het ontbijt was voor mij persoonlijk wat minder, vindt mijn eigen gemaakte ontbijtjes beter als dit en ik kan niet echt koken. Maar mijn partner daarentegen vond het een prima ontbijt. Ik vond het erg basic en sommige dingen zelfs niet lekker. Wel een mooie zaal.

Hotel Hans Memling

GILBERTE, 16-1-2018
    Hotel Hans Memling in Brugge, is gelegen dicht bij de Grote Markt. 's Nachts wel veel last gehad van lawaai van jongeren. De kamer was kil en had een kleine verwarming, daardoor hebben we nog een klein electrisch vuurtje doen branden, om wat warmte te krijgen. Nadeel ook is vasttapijt op de vloer dat niet fris rook . Het ontbijt was super en het onhaal ook bij het in-en uitchecken.

Heerlijk!

Margreet, 15-1-2018
    Heerlijk hotel met super lekkere bedden!! Ideaal in de stad gelegen hotel. Hele fijne sfeer, mooie kamers! Alles netjes schoon
Brugge scoort een 8,8 uit 10, op basis van 928 reviews