Sorteren

Reviews over Brighton / Hove

Enig!

Ine
    5-5-2017

Alles was om te smullen. Kamers prima op orde, ontbijt goed, diner uitstekend , prima ligging ten opzichte van andere hotels.

Comfortabel hotel met uitstekende ligging

Rick
    23-9-2014

Hotel ligt in een eenrichtingstraat met diverse winkels net op de grens van de twee belangrijkste winkelwijken van Brighton. Van buiten lijkt het niet veel, maar vanaf de eerste verdieping waar de receptie zich bevindt erg netjes, schoon en modern. Nog nooit ergens zo vriendelijk ontvangen door de receptie als hier. Kwamen gelijk met tips, boekjes, etc.

De bedden waren super comfortabel en de kussens kon men zelf kiezen.

Er zijn momenteel bouwwerkzaamheden aan de gang, maar door de dubbel geïsoleerde ramen was daar weinig van te merken.

De douche was zelf de druk van te regelen en kon zo hard dat er bijna niet onder te staan was. Parkeren is wel extreem duur. Zelfs met korting kost het nog GBP18,50, dus bijna 25 Euro voor een dag. Als je verder wil lopen naar de auto kan het uiteraard wel goedkoper.

We hebben een fijn verblijf gehad!

Lush
    3-3-2013

Wij verbleven 1 nacht in dit hotel en hebben hier 35 Pond voor betaald (dit was incl. ontbijt)

Toen we aankwamen stond er bij de balie vermeld dat de voor 10 Pond per kamer per nacht een mooier uitzicht kan krijgen mét een jacuzzibad. Dit hebben we niet gedaan, we hebben eerst gekeken hoe de hotelkamer eruitziet. Bleek dat er al een jacuzzibad inzat! We hadden een uitzicht over de stad, dit was prima.

De hotelkamer was mooi ingericht, maar is niet voor kieskeurige mensen (Wat schimmel rond het raamkozijn, een vlek op de muur en dat soort kleine dingetjes)

Desondanks de negatieve reacties op Zoover hebben we een zeer prettig verblijf gehad, mooie kamer, GEWELDIGE LIGGING, lekker ontbijtbuffet.

Goede service, locatie perfect!

Casper
    3-8-2012

In leuke wijk 1 minuut vanaf de kustlijn. Via Jamesstreet zo in centrum.

St Jamesstraat leuke eettentjes.

Wij waren niet te vinden bij de vrouw des huizes via touroperator maar er was gelukkig plaats. Kamer 9 lekker hoog. Wel wat trappen lopen, goed na zo'n ontbijt wat zij zelf klaar maakt. Koffie, thee op kamer. Zeer groot bed terwijl kamer klein is.

Zeer goed douche maar weining plaats voor spullentjes.

goed gelegen aan boulevard

Tiny
    27-5-2012

grote ontvangsthal met een geweldig en fleurig bloemstuk