hotels Bretagne

Reviews over accommodaties in Bretagne

De h Willaert Patrick

Patrick,
    15-10-2018

Aangenaam Hotel dicht bij de zee . Mooi zwembad en jacuzzi . Kamers rustig en verzorgd. Weinig parkeermogelijkheden bij volledige bezetting. Restaurant met gediversifieerde kaart aan correcte prijzen.

Jan,
    18-8-2018

Guapa,
    18-8-2018

Nathalie L.,
    17-8-2018

Heerlijk verblijf in prachtige omgeving.

Herman,
    14-5-2018

Het hotel is qua aankleding ietwat verouderd, maar anderzijds heeft dit wel zijn charme. Het personeel is uiterst vriendelijk, het ontbijt en diner waren zeer verzorgd en wij voelden ons door iedereen in de watten gelegd. Je voelt de strenge maar rechtvaardige aanwezigheid van de manager-eigenaar van het hotel. De kamers zijn ruim, wij hadden een grote badkamer en balkon, prima verduistering en goeie bedden. Voor een 4-daagse was het heerlijk. Er is een zwembad, spa, het hotel is ook zeer goed gelegen, net achter de mooie promenade die rechtstreeks naar St Malo leidt. Prijs/kwaliteit voor onze 'package' was dik in orde. Geboekt via touroperator, een aanrader !