hotels Bretagne

Reviews over accommodaties in Bretagne

Fijn hotel

Norbert, 30-12-2017
    Fijn hotel, wel lastig te bereiken ivm vele wegopbrekingen in Dinan. Omdat ik in het donker aankwam en de volgende ochtend weer in het donker ben vertrokken niet vel van de omgeving meegekregen behalve dat ik kon zien dat het hotel aan een haventje is gelegen. Ruime luxe kamer. Diner was goed, wel een beperkte kaart (misschien ivm winterpeiode). Ontbijt zoals je bij een frans hotel kunt verwachten. Erg rustig. Vriendelijk personeel. (kom je wel eens anders tegen in Frankrijk)

Ervaringen in hotel Relais du Silence, St. Malo

GAASTRA ANNE, 15-8-2017
    De ligging van het hotel is perfect, rustige omgeving en direct achter de boulevard. Het hotel ziet er aan de buitenkant goed uit, binnen is het wat rommelig aangepast en toch wel oud. De kamer is rustig, bedden goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Huurtent, ruime tent/plek, mooie camping

Geurdah, 3-8-2017
    Huurtent is ruim, bedden matig (zoals te verwachten), keukeninrichting gedateerd, koelkast klein (wel ruim vriesvak), koelbox, precies 6 van alles (bord/mes), 1 onderzetter, 1 koekenpan, 1 schaal, karige keukeninrichting, tent erg ruim, luifel voor de tent met uitzicht op straatje (handig voor ouders met jonge kids, tenten van eurocamp hebben partytentje aan zijkant), ruime plek, 4 kuipstoelen, 2 verstelbare en 2 ligbedden, bij linnenpakket zitten ook handdoeken. Camping is erg groot, leuk voor oudere jeugd, disco, animatie verschillende leeftijden, ook veel betaalde activiteiten (klimmen, tokkelen, waterskiën etc). rustige camping, weinig overlast van (disco) jeugd. Toen het drukker werd waren toiletgebouwen drukker, wc papier op. Nieuw toiletgebouw is mooi maar m/v niet gescheiden. Oudere toiletgebouwen minder gebruikt dus schoner en m/v wel gescheiden. Prima campingwinkel. Op 10 km vele supermarkten

Super fijn appartement

Kelly Huisman, 14-7-2017
    Hele leuke appartementjes. Wij zaten in een appartement met 1 slaapkamer en 1 woonkamer met tweepersoons bedbank. Netjes. Heerlijk rustig. Camping is superleuk. Helemaal voor een meisje van 3. Mooi onderhouden, leuke zwembaden en activiteiten. Goede campingwinkel en ook veel te zien buiten de camping. Mont St. Michel, Saint Malo, Aquarium, Bourbonsais (dierentuin bij kasteel) etc.

Kleine kamers

rtvd, 22-4-2017

Plus: Redelijk nieuw, net hotel. Met airco en gratis wifi. Het ontbijt is redelijk voor Franse begrippen. Het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Onder het hotel is een niet zo grote parkeergarage (±15 plekken). De plekken zijn wel mooi ruim. Een parkeerplek kost €9,50 per etmaal. Het hotel ligt dichtbij het centrum (kleine 10 min lopen).

Min: De standaard kamers zijn veel te klein voor reizigers met veel bagage. We zagen gelijk dat het ons niet zou lukken om onze bagage (3 koffers) op een fatsoenlijke manier te plaatsen. De website geeft 18m², maar dat blijkt dus incl. de badkamer te zijn. Dus trek er maar 5m² af en je houdt een piepklein kamertje over. We konden gelukkig switchen naar een superior kamer van 26m² (toeslag €15 per nacht). De prijs-kwaliteit verhouding is zelfs bij vooruit boeking met gratis ontbijt niet OK (€104 per nacht voor een standaard kamer en €119 per nacht voor een superior kamer).

Bretagne scoort een 7,9 uit 10, op basis van 2840 reviews