Sorteren

hotels Bretagne

Reviews over accommodaties in Bretagne

Heerlijk verblijf in prachtige omgeving.

KIESEL Herman
    14-5-2018
    Het hotel is qua aankleding ietwat verouderd, maar anderzijds heeft dit wel zijn charme. Het personeel is uiterst vriendelijk, het ontbijt en diner waren zeer verzorgd en wij voelden ons door iedereen in de watten gelegd. Je voelt de strenge maar rechtvaardige aanwezigheid van de manager-eigenaar van het hotel. De kamers zijn ruim, wij hadden een grote badkamer en balkon, prima verduistering en goeie bedden. Voor een 4-daagse was het heerlijk. Er is een zwembad, spa, het hotel is ook zeer goed gelegen, net achter de mooie promenade die rechtstreeks naar St Malo leidt. Prijs/kwaliteit voor onze 'package' was dik in orde. Geboekt via touroperator, een aanrader !

Fijn hotel

Norbert
    30-12-2017
    Fijn hotel, wel lastig te bereiken ivm vele wegopbrekingen in Dinan. Omdat ik in het donker aankwam en de volgende ochtend weer in het donker ben vertrokken niet vel van de omgeving meegekregen behalve dat ik kon zien dat het hotel aan een haventje is gelegen. Ruime luxe kamer. Diner was goed, wel een beperkte kaart (misschien ivm winterpeiode). Ontbijt zoals je bij een frans hotel kunt verwachten. Erg rustig. Vriendelijk personeel. (kom je wel eens anders tegen in Frankrijk)

Ervaringen in hotel Relais du Silence, St. Malo

GAASTRA ANNE
    15-8-2017
    De ligging van het hotel is perfect, rustige omgeving en direct achter de boulevard. Het hotel ziet er aan de buitenkant goed uit, binnen is het wat rommelig aangepast en toch wel oud. De kamer is rustig, bedden goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Huurtent, ruime tent/plek, mooie camping

Geurdah
    3-8-2017
    Huurtent is ruim, bedden matig (zoals te verwachten), keukeninrichting gedateerd, koelkast klein (wel ruim vriesvak), koelbox, precies 6 van alles (bord/mes), 1 onderzetter, 1 koekenpan, 1 schaal, karige keukeninrichting, tent erg ruim, luifel voor de tent met uitzicht op straatje (handig voor ouders met jonge kids, tenten van eurocamp hebben partytentje aan zijkant), ruime plek, 4 kuipstoelen, 2 verstelbare en 2 ligbedden, bij linnenpakket zitten ook handdoeken. Camping is erg groot, leuk voor oudere jeugd, disco, animatie verschillende leeftijden, ook veel betaalde activiteiten (klimmen, tokkelen, waterskiën etc). rustige camping, weinig overlast van (disco) jeugd. Toen het drukker werd waren toiletgebouwen drukker, wc papier op. Nieuw toiletgebouw is mooi maar m/v niet gescheiden. Oudere toiletgebouwen minder gebruikt dus schoner en m/v wel gescheiden. Prima campingwinkel. Op 10 km vele supermarkten

Super fijn appartement

Kelly Huisman
    14-7-2017
    Hele leuke appartementjes. Wij zaten in een appartement met 1 slaapkamer en 1 woonkamer met tweepersoons bedbank. Netjes. Heerlijk rustig. Camping is superleuk. Helemaal voor een meisje van 3. Mooi onderhouden, leuke zwembaden en activiteiten. Goede campingwinkel en ook veel te zien buiten de camping. Mont St. Michel, Saint Malo, Aquarium, Bourbonsais (dierentuin bij kasteel) etc.
Bretagne scoort een 7,9 uit 10, op basis van 2857 reviews