• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Brescia

Reviews over Brescia

• 8Frank Salemans23-07-2019

Sfeervol zonder toeristische opsmuk

Als je een mooie puur-Italiaanse stad zoekt, dan zit je goed in Brescia. Buiten het centrum is het inderdaad industrieel, maar dat heeft elke grotere stad. Het centrum is overzichtelijk, met diverse schitterende pleinen en kerken. Wij vonden het heel sfeervol. Maar verwacht geen winkels met souvenirs; dan valt het tegen. Een verademing en aanrader.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Miranda20-09-2018

Kinderen zullen het kasteel zeker leuk vinden

Als je het kasteel wilt bezoeken kun je met de auto helemaal naar boven rijden, daar gratis parkeren, er zijn wat leuke restaurantjes, wij zijn na het bezichtigen van het kasteel en museum wat daar gevestigd is en echt interressant is, en tevens wat gedronken te hebben naar beneden gelopen via een aantal trappen, naar beneden is geen ramp, terug naar boven ook niet voor ons maar dit is niet te doen als je slecht ter been bent! Ook in de stad zelf genoeg te zien en te doen, aanrader!

• 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 8Sofieenwim09-08-2016

Mooie oude stad!

Schitterende pleinen, verrassende klok, mooi gratis kasteel, schitterende versierde kerken (wel alleen toegankelijk indien je voldoende bedekkende kleren draagt wat niet altijd zo is in de zomer), trein op een onverwachte plek, klein kapelletje achter een klein deurtje in een steegje tussen de winkels, ...

• 7Zorg voor natuur

juli 2016

• 8federico cavadini28-03-2015

città bella ed accogliente.

destinazione ottima per i buongustai.

• 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

januari 2015

• 8ambassador27-12-2014

Brescia is mooier dan verwacht

Florence, Venetie enz dat zijn de steden in Italië. Brescia is dan 2e garnituur maar nog steeds mooier dan de mooiste stad in Nederland. Cultuur, mode, uitgaan, mooie me nsen, enz. Prachtige hotels die keurig zijn ingeriocht met Italianen die nog weten wat klasse en stijl zijn.

• 8Zorg voor natuur

januari 2014

• 7pim10-08-2013

Brescia echt Italia niet ver van Gardameer.

Echt Italiaanse stad , geen toeristen, vriendelijke mensen , veel oude gebouwen. Niet goedkoop , goede verbinding . Pizza Charly 1 One lekker.

juli 2013

• 9Toon Bazelmans06-06-2013

Ontdek Brescia.

Brescia kent zoals bijna alle Italiaanse steden veel cultuur. Prachtige, oude gebouwen, pleintjes, straatjes, winkeltjes en doorkijkjes. Daarom snap ik niet dat Brescia evenals Bologna niet kan rekenen op voldoende waardering. Er is genoeg te zien om zelfs een paar dagen rond te slenteren. Florence/Luca en Sienna zijn mooi maar in mijn ogen is Brescia niet minder. ik kom er voor de 4e keer en ontdek nog vele nieuwe dingen. Maar ik kom er nauwelijks Nederlanders tegen. Hotel Master Best Western combineren met Brescia is de ideale vakantie. Brescia is voor ons top

mei 2013

• 8Willy Verstraeten26-07-2011

Provinciestad meer dan een bezoek waard !

Brescia kent geen toeristische drukte zoals vele andere Noord-Italiaanse steden, doch is uiterst gezellig en interessant om te bezoeken met een aantrekkelijk oud centrum met mooie pleinen en gebouwen, fraaie winkels en een kasteel met mooi panorama.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving

Alleen gereisd in juni 2011

• 8pvelzen04-06-2010

Leuke stad om eens te bezoeken

Inderdaad veel industrie maar toch ook een aantal prachtige plaatsen en pleinen in het centrum. Opvallend is de halfoverdekte winkelpromenade waaronder je langs veel winkels kunt lopen zonder nat te worden. Centrum is wat compact, maar wel zeker de moeite waard.

• 6Omgeving

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Mariella06-04-2010

Brescia, una città da scoprire.

Brescia è una bella città con tante cose da vedere, che non ha nulla da invidiare alle città vicine e più visitate come Verona e Mantova. Notevole il museo di S. Giulia che permette di compiere un percorso storico dall'epoca romana al XV sec. passando per il Medioevo con la suggestiva chiesetta di santa Maria in Solario e la chiesa di san Salvatore . Lì vicino si può ammirare il Tempio Capitolino e scoprire i vecchi vicoli vicino a piazza del Foro. Notevole è il castello sul colle Cidneo ben conservato e circondato da ampi giardini che offrono la vista della città da tutti i lati,con il pregevole museo delle armi. Bello salire a piedi da Piazza Tito Speri! Nel centro cittadino poi è notevole la rotonda romanica o Duomo vecchio in piazza Paolo VI. Da vedere Piazza della Loggia e alcune chiese: San Francesco,Madonna delle Grazie,la chiesa del Carmine,la chiesa della Pace tra le tante. La Pinacoteca Tosio Martinengo conserva opere pregevoli.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2010