hotels in Breisach

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Breisach

Reviews over Breisach

• 7A. Janssen23-06-2013

Breisach-Oberrimsingen zeer rustig.

Oberrimsingen is een klein rustig dorpje waar nagenoeg niets te beleven valt.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 7Omgeving
    • 4Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8Eggs29-12-2012

Netter Ort am Rhein

Schöner netter Ort mit Anlegestellen am Rhein. Schifffahrt dort möglich. Spaziergänge am Rhein sind toll. Frankreich ist in 5 Minuten erreicht. 30 KM bis Freiburg.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2012

• 9Marie- Josee en Bert28-08-2011

Breisach am Rhein

Nooit geweest dus in deze vakantie maar een bezoekje brengen. hadden we niet gedacht dat er achter zo een plaatsnaam zoveel geschiedenis behoort. vanaf de Rhein, via het oude kasteel/ slot met obelix, via het mooie centrum met pitoreske winkeltjes, de wacht- en gevangentorens, de Münster weer terug naar de Rhein. Op de terugweg nog even langs het Italiaanse ijsrestaurant en met de bekende gästekarte weer terug met de trein naar Staufen. Weer een ervaring en wijsheid rijker.

• 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Rob14-08-2011

een dagje Breisach

Het is best wel een leuk stadje. Wel is er veer vernieuwd na de verwoestingen van `45. Je kunt de oude kerk, bovenop de heuvel, bezoeken. Verder is het mooi aan de oevers van de Rijn. Daar kun je een gecombineerde boottocht/stoomtreinreis maken op en langs de Rijn. Een rondje lopen door het dorp en even de Italiaanse ijsboer aandoen in de Rheinstrasse. Heerlijk ijs van een echte Italiaan. Echt genieten Gegeten in Ristorante Pizzeria Rustica Da Giovanni. De derde keer werden wij heel slecht bediend. Als het niet druk is kan je er goed eten, maar als het daar vol zit heb je kans dat de helft van de tafel, wij waren met 6 personen, een pizza krijgt en dat de anderen 5 tot 10 minuten mogen wachten tot zij ook bediend worden. Vervolgens worden lege borden ongevraagd weggehaald, terwijl de rest van je tafelgenoten nog aan het eten is. Schandalig!

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 4Angélique27-06-2011

Saai

Het is geen leuk Duits plaatsje. Gewoon een rommelig provinciestadje aan de Rijn. De Rijn boulevard heeft de uitstraling van een industrieterrein. Wel leuk met kinderen: bij de Rijn op de brug naar Colmar kijken naar het schutten van de grote rijnaken. Dat gebeurt met een enorm verval en is helemaal te volgen.

• 2Cultuur
    • 1Sfeer in stad