We hebben een aantal aanbieders voor Cumbuco voor je op een rij gezet:

Reviews over Cumbuco

Heerlijk!

Yura,
    18-3-2019

Eenvoudig , iets wat verouderd hotel, maar we hebben genoten! Ligging aan het strand is heerlijk. Genoeg zwembadbedjes, kamer eenvoudig maar met prima badkamer! Bed is een twijfelaar, dus je ligt wel lekker knus! :) In de omgeving is weinig. Wij namen de taxi naar het dorp voor omgerekend 2,5 euro. Je kan het ook lopen over het strand in ongeveer 20 minuten. In het dorpje is onwijs veel keuze aan restaurants! Echt niet normaal, en Lekker!!!! Ontbijt in hotel was echt prima, vers fruit, brood, toast, tosti en pannenkoeken maken mogelijk. De mensen spreken nauwelijks Engels. Dus dat is soms wat lastig maar altijd super behulpzaam!

Gereisd met partner in maart 2019

Combucco leuk voor 1 keer, maar niet vaker.

Elise,
    22-2-2019

De hygiëne was ver te zoeken hier. Ga niet alles opnoemen. maar veel mensen hadden buikloop en overgeefverschijnselen:-(

De tuin is met veel zorg en kunst erg leuk gemaakt! Knus ook, niet te groot hotel. De huisjes staan overal in de tuin. Veel honden en katten. Vond de poezen vooral erg leuk. Achter het hotel mooie duinen. Kun je smorgens heerlijk wandelen, nog niet te heet dan. Dagtocht naar de binnenlanden is een echte aanrader!!

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

fenomenaal verblijf in tropisch paradijsje

Henk Lenaerts,
    20-1-2019

Fenomenale beoordeling niet meer dan terecht !!! Uiterst vriendelijke ontvangst en verzorging door nederlandse eigenaren Gerrit en Roos in dit braziliaans tropische paradijsje aan de rand van Cumbuco ,de duinen en kort gelegen dichtbij de zee , het zeer schone strand en dorp. De ochtend start met een fantastisch ontbijt bestaande uit verse broodjes,ham,kaas en gebakken ei met bacon, koffie , thee, 2 soorten verse vruchtensap en fruit alsmede eigengemaakte cake.In de zonnige (palmen en fruit ) tuin met zwembad en bubbelbad bevinden zich een douche en luxueuse ligbedden en parasols. Ook de vele vogelsoorten en hagedissen zijn waar te nemen vanaf het terras met bar en ontbijtruimte. De kamers met airco zijn voorzien van een tweepersoonsbed,zitje,tv ,voldoende kastruimte en een grote inloopdouche en wastafel/toilet en worden dagelijks picobello schoongemaakt. Cumbuco heeft een grote varieteit aan restaurants ,strandpaviljoens en bars

Gereisd met partner in januari 2019

Een klein paradijsje onder de Braziliaanse zon.

Aubert,
    19-1-2019

Wat een heerlijke verblijf in Dona Rosa. De Nederlandse eigenaren hebben er in 15 jaar een klein paradijsje van gemaakt. Fijne kamers, prachtige tuin, super gezond ontbijt met veel fruit en vruchtensap en lekkere eitjes. De caipirinhas van Roos aan het eind van de dag zijn een aanrader. Uniek recept. Gerrit en Roos hebben goede tips om he vakantie nog prettiger te maken. Ook de mensen due er werken zijn zeer vriendelijk. Het was echt genieten. Obrigado!

Gereisd met partner in januari 2019

Paradijsje

W B,
    29-12-2018

Klein, vriendelijk hotel, 18 kamers, klein zwembad en direct aan het strand. Perfect voor surfers, relaxed voor de toeschouwers.

Gereisd met partner in december 2018